Viņš atzīst, ka visu trīs valstu ostas ir ļoti attīstītas, taču Rīgas ostai ir iespēja konkurentes apiet un piesaistīt kravas galvenokārt pēc kuģošanas dziļuma kritērija.
Klaipēda un Tallina esot Rīgas ostas konkurentes, kuras atrodas gandrīz vienādā attālumā no austrumu tirgus. Ventspils atrodoties tālāk, tātad par transportēšanu jāmaksā dārgāk.
Ostas pārvaldnieks arī norāda, ka viņu apmierina tas, ka konteinerpārvadājumu segmentā ir pozitīva tendence. Postpadomju tirgus pieaugums palielinot konteineru plūsmu uz austrumiem. Konteineri tradicionāli iet uz austrumiem, pārējās kravas - dažādas izejvielas un materiāli - uz rietumiem, uzsver Loginovs.
Kā ziņots, šī gada pirmajā pusgadā, pārkraujot 17,4 miljonus tonnu, Rīgas brīvosta atkal kļuvusi par Baltijas valstu ostu līderi, apsteidzot Tallinu, Klaipēdu, Ventspili un Liepāju, informēja ostā. Klaipēda atrodas otrajā vietā ar 17,26 miljoniem tonnu, Ventspils - trešajā vietā ar 16,32 miljoniem tonnu, savukārt Tallina ar 14,92 miljoniem tonnu ierindojusies ceturtajā vietā.