Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Sabiedriskā transporta sistēmas mugurkauls būs dzelzceļš

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Dostojevskis
D
Vienu lietu ir grūti saprast... ja ņem vērā, kāda milzīga masa visādu ierēdņu un politiķu ir braukājuši tā saucamajos "pieredzes apmaiņas braucienos" nu jau gandrīs trīsdesmit (30) gadus... vai tiešām pa šo laiku nebija iespējams izpētīt , piemēram, Berlīnes vai Toronto transporta sistēmu? Un izveidot Rīgā pēc tādiem pašiem principiem!!!
Irlielāmērāticams
I
ka nepieciešami gādāt par to, lai smirdošs, blusains bomzis nevarētu ar savu smaku terorizēt pārējos pasažierus.
ticamāk
t
izsēdini pats vai osti !
  • 1
  • 0
Rota
R
Ko lidz kads sak plerkstet par bezmaksas pakalpojumiem sabiedriskaja transporta ta ir neparprotams, ka tur bus korupcijas, zagsanas shemas, kuras izmantos valsts ministri, ieredni. Ir par visam reizem janosaka, ka sabiedriska transporta pakalpojumi nevar but par velti nevienan’ kurs ir sasnuedzis 7 gadu vecumu. Varetu but, ka biles cenas varetu but iedalitas grupas, berni no 7 gadu vecuma, jauniesi, studenti par braucienu maksa 30 eiro centi, pensionari, invalidi maksa 50 eiro centi par braucienu, visi parejie 70 eiro centi par braucienu.
Krējums Saldais
K
Jābūt ir principam, ka par sabiedrisko maksā visi, kam ir ienākumi, izņemot invalīdus, kuri nespēj strādāt un bērnus. Un jāatceļ visas bezmaksas biļetes iekšlietu struktūrām un pielīdzinātiem. Kaut vai 20 santīmi, bet būtu jāmaksā.
  • 5
  • 0
Justs
J
Vai tas nav vajprats kas notiek Latvija? Vislatvijas zagli, latviesu tautas iznicinataji Lesinskis/slesere, Kristopans jauca nost visa Latvija izbuvetos dzelzcelus, nozaga sleides un tas notorgoja, bet lidz sodienai si banditi, zagli, laupitaji Lesinskis, Kristopans, Godman, Slakteris, Berzini, Skele...Lembergs...nav tiesati un soditi? Kapec? Tapec, ka Latvijas valsts drosibu institucijas, iestades prieksniecinus un vinu vietniekus ka Kalnmejeri, Bickovicu, Straumi....iesedina tiesi sie pasi laupitaji skeles, lembergi, lesinski, stokenbergi , pabriki, berzini...
rom4nov
r
Существует одна хитрость, как каждый может платить за электричество в 2 раза меньше, вот - http://bit.do/mklat - На 100% легально и эффективно, я уже пользуюсь пол года, никак не экономлю энергию, а плачу намного меньше!
Romanovu bende
R
Ko tu purkšķi ?!
  • 1
  • 0
Krējums Saldais
K
Sabiedriskā transporta sistēmas mugurkauls būs dzelzceļš - tas, tas nevar būt!!! Tas nav iespējams!! Tā ir provokācija, jo visai koncepcijai pamatā ir maitu komuņagu laikā Rīgas transporta institūta izstrādātā koncepcija bez metro! . PS. Tikai interesanti, cik šoreiz tas maksāja? Toreiz to visu cilvēki izdarīja par savu darba algu bez prēmijām...
Zz
Z
Vai atjaunos slēgtās līnijas? Ja nē tad ejat ratā.
Astra
A
Vispirms lai noperk jaunus vilcienus,ka tas ir Igaunija,Lietuva,jo tagadejos cilveks ierapties nav spejigs un vel ar bagazu.Es brauksu tikai tad kad bus jaunie vagoni.
Jaanus Paljusaar
J
es atvainojos, bet vai autobusaa Jums nav jaaraapjas pa trepiiteem uz augsu un veel reiz uz augsu? un bagaza jaanoliek glabaatavaa, kur gruuti tikt klaat un jaamaksaa? Vilcieni Latvijaa ir loti adekvaati prieks tiem, kas lielaako ties ar viniem brauc. ar cienu, Jaanuss, diiselvilciena vaditaajs no Igaunijas
  • 3
  • 0
tā tas bija pirms okupācijas
t
Un es gribu braukt ar Rail Baltica ciemos uz Berlīni.
rom4nov
r
Jus vаrаt maksаt par 50 % mazак pаr еlекtroеnergiju, nekada veida maldinot vai parkapjot likumu! Es iesaku visiem izlasit so rakstu - http://bit.do/mklat Es to esmu izmantojis kops decembra, un rekins patiesam ir kluvis mazaks!
Sen jau tā vajadzēja
S
Smagos sastāvus nomainīt pret nelieliem tramvaja tipa vilcieniem, izbūvēt papildus stacijas, elektrificēt Cēsu līniju vismaz līdz Juglai, Piepilsētas stacijās izbūvēt stvālaukumus un viss notiks
un>Sen....
u
pareizi, biedri: Un dzelzceļa sliedes privatizēt, katru km citam īpašniekam, katru vagonu ar privatizēt, lokomotīves-privatizēt, un likvidēt Dzelzceļa valsts īpašumu.
  • 0
  • 2
bet
b
Vismaz līdz Siguldai. Jugla ir Rīgas domes kompetencē.
  • 5
  • 0
zicis
z
Savediet vispirms kārtībā peronus dzezceļa stacijās, paceliet vienā līmenī ar vagonu grīdu, lai nav jāraušās par tām trepēm.
LDz-99
L
Dzelzceļu vispirms vajag palaist Rīgā pēc Vācijas Stadtbahn parauga. Uzbūvēt augstos peronus un elektrificēt līdz Juglai, Bolderājai un Andrejostai. Dažas jaunas stacijas un kādas 10 gājēju estakādes uz pārsēšanos. Dažus gājēju tuneļus zem sliedēm, jo tiltiņi ir krietni par augstu. Diemžēl valstī zudusi spēja to izdarīt ātri un par saprātīgu cenu. To pierāda visi 7 x apstrīdētie iepirkumi.
bet
b
Bolderājas un Andrejostas posmus droši var nodot pašvaldībai - lai elektrificē vai pārveido par tramvajiem (kapu tramvaja vietā). Bet Juglas-Valkas virziens attiecas uz vairākām pašvaldībām, tātad ir valsts kompetencē. Ideāli būtu elektrificēt līdz Valkai, bet sākumā vismaz līdz Siguldai - tas ir noslogotākais un populārākais posms ārpus Rīgas.
  • 5
  • 0
Phe
P
Man jātiek uz Gaiziņu. Vai pa Rīgas - Ērgļu dzelzceļa mugurkaulu?
Eseja
E
"Pasažieri no 2021. gada var sagaidīt uzlabojumus pārvadājumu kvalitātē un ērtībās..... -- ... - Bet, protams, var arī nesagaidīt!!! Jo pa šiem gadiem tik ļoti ir iznīcināts dzelceļa satiksmes tīkls.
Kkkkkk
K
Protatips un koncepts ir divas dažādas lietas.
  • 3
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas