Lidmašīna _Airbus _A330-200 ar 228 cilvēkiem, kas bija ceļā no Riodežaneiro uz Parīzi, pazuda pirmdien. Tā ir lielākā avionelaime ar cilvēku upuriem kopš 2001.gada, kā arī lielākā _Air France_ vēsturē. _Reuters _ziņo, ka ir pieaugušas bažas par to, ka daudzu bojāgājušo mirstīgās atliekas ir nogrimušas vai arī tikušas haizivīm.Versijas par avāriju patlaban fokusējušās uz varbūtību, ka gaisa spiediena sensori nav darbojušies, liekot pilotiem noteikt nepareizu ātrumu, lidmašīnai virzoties cauri vētrai.Franču izmeklētājs sestdien informējis, ka _Airbus _konstatējis nepareizus ātruma rādītājus savās A330 lidmašīnās pirms traģiskās lidmašīnas avārijas un ieteicis saviem klientiem nomainīt sensoru. Pēc izmeklētāju teiktā, esot gan pāragri teikt, vai problēmas ar spiediena sensoriem ir vainojamas nelaimē.Tiek ziņots, ka dažu minūšu laikā lidmašīna bija nosūtījusi 24 automātiskos ziņojumus, kas liecina par kļūmēm sistēmā. Viens no ziņojumiem liecinājis par mainīgiem spiediena rādītājiem, tie tāpat liecinājuši, ka bijis atslēgts autopilots, lai gan nav iespējams pateikt, vai tas atslēdzās pats, vai arī pilots nolēmis to izslēgt.
Atrod pirmās "Air France" lidmašīnas avārijā bojāgājušo mirstīgās atliekas
Brazīlijas meklēšanas komandas sestdien atradušas pirmās Air France lidmašīnas avārijā bojāgājušo mirstīgās atliekas, ziņo Reuters.Pēc aģentūras vēstītā, jūras spēku kuģi atraduši divu cilvēku ķermeņus, kā arī lidmašīnas atlūzas un detaļas. To skaitā ir arī zils sēdeklis ar numuru, kas atbilst avarējušai Air France lidmašīnai, mugursoma, kurā ir vakcinācijas karte, kā arī soma ar Air France biļeti.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.