Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +10 °C
Daļēji apmācies
Pirmdiena, 14. oktobris
Minna, Vilhelmīne

Aviācijas profesionāļi apšauba versiju, ka Jak-42 avārijā vainojama neatslēgta stāvbremze

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Teodora
T
Neesmu speciālists, bet tomēr savādi- tie torņa dispečeri no sākumā tā stāstīja un man šķiet, ka arī tajā video bija redzams, ka kādus metrus 500 lidmašīna jau "ara lauku"...un pēc tam tad zemā lidojumā aizķēra to antenu. Vai tiešām vairs nebija iespējas pārtraukt šo neizdevušos startu Un, ja bija neatlaista kāda bremze, vai tad par to neliecināja kāds signāls- skaņas vai gaismas? Es nezinu, bet vai tur nevarēja figurēt 100g?
pilots tims
p
ja reiz lidmasina ir atravusies no zemes tatad pacelsanas atrums ir sasniegts, un taja bridi stavbremze vairs neko nemaina. Ja tad motori strada ar pilnu jaudu, lidmasina mierigi turpina uznemt atrumu un augstumu. Bet spriezot pec ta ka lidmasina novelas zeme pec pacelsanas tad drizak vainu tika zaudeta vadiba, vai ari motori. Bet patiesibu zin tikai Medvedevs un varbut piloti.
expertus
e
no krieva patiesiibuvairs neizdauziis , viduslaikos , kad leeja riiklee vaariitu svinu , domaajams taisniiba tiktu uzreiz noskaidrota , proti , tas kas atziimeejies melnajaa kastees , mees nekad neuzzinaasim, te komentaari lieki.
puaro
p
Sekojot līdzi presē publicētajam patiesi var izbīties-tur krievijā viņi dara absolūti katrs ko grib, tajā skaitā arī ''muld pa ķešu'' un tātad, sākotnējā versija-paceļoties tipa aizķerās aiz kaut kādas antena, bet, lidotāji profi, sevišķi viens no viņiem, kas lido ļoti sen, jau vairākas reizes pārdzīvojis avārijas un izglābis pasažierus, pat nosēdinot lidmašinu ūdeni. Tālāk, par'adījās kaut kādi putni ko itkā esot ierāvuši dzinējā, jo dzinējs noplīsis jau pie ieskriešanās ceļa beigām, tad vēl šis un tas nu beidzot no pieredzējušakajiem pilotiem pēkšņi kļust par idiotiem, kas aizmirst kaut kādas stāvbremzes. tā viņi pusgadu ar poļu lidmašīnu ņēmās, beigās, kā vienmēr, vainīgi piloti, jo viņi ir beigti...lai tam krievu pilotam veicas, varbūt izķepurosies un varēs pateikt, kas ta tur bija-putni, govis, vai bezatbildība no gaisa satiksmes organizētāju puses.
Laimonis
L
Jaroslavļā tajās dienās notika politisks forums ar Medvedjeva uzstāšanos. Kad brauc krievu cars, viss cits tiek „pagrūsts malā”. Krievu nacionālists Boriss Mironovs ziņo par citu avārijas iemeslu. Борис Миронов о причине катастрофы ЯК - 42 в Ярославле. Lai krieviem izdodas tikt pie patiesības un atlaist brīvībā vēl joprojām iekarotās zemes.
Jūtūbs
J
Lūk tevis piesauktā Mironova uzstāšanās video ar nelielu Jarolavļas lidlauka foto video sākumā. Savā runā onkuls kaut ko muld par to, ka JAK 42 esot palaists no rezerves skrejceļa, bet lidlauka foto (ikviens to var pārbaudīt arī Google maps) redzams, ka lidlaukam ir tikai VIENS SKREJCEĻŠ, tātad B.Mironovs vienkārši muld.
  • 0
  • 0
ddt ...
d
tu esi lielakais kretins (garigi vaji attistita butne) ... kaut ko tik stulbu uzrakstit un but parliecinatam par savu taisnibu ... no kuras partijas tu esi ???
Teodora
T
Šķiet, ka visi šie stāstiņi - par bremzi, pret bremzi- savu sākumu ņem krievu dzeltenajā presē....
ddt
d
"Otrs fakts, kuram O. Smirnovs pievērš uzmanību: ja vien ir tikuši bremzēti lidmašīnas riteņi, tad praktiski visā lidmašīnas ceļā paliktu melnas pēdas no gumijas." Kādas melnas pēdas? Vai tad vējš dzina uz priekšu to lidmašīnu, vai kas? Šis eksperts, šķiet, nedraudzējas ar veselo saprātu?
Ne visai gudrs
N
kā jau salietojies indi.
  • 2
  • 0
Kompresors
K
Reaktīvās lidmašīnas gadījumā to tiešām uz priekšu dzen pamatīgs vējš,t.i. reaktīvā dzinēja radīta gaisa un gāzu plūsma tādēļ ar veselo saprātu nedraudzējas kukaiņu bende :)
  • 5
  • 0
vārds
v
lidmašīnu atšķirībā no auto pa skrejceļu nedzen riteņu piedziņa, tāpēc pārdomā vēlreiz savu komentāru.
  • 13
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Baltijas valstis

Vairāk Baltijas valstis


Eiropa

Vairāk Eiropa


ASV

Vairāk ASV


Krievija

Vairāk Krievija


Tuvie austrumi

Vairāk Tuvie austrumi


Cits

Vairāk Cits