Ažiotāžu radīja, un sekmīgajam sniegumam vajadzētu kalpot par pamatu nopietnākas lomas iegūšanai uz rallija lielās skatuves nākotnē. Latvijas ekipāža ar pilotu Mārtiņu Sesku un stūrmani Renāru Franci pasaules rallija čempionāta (WRC) pēdējā, 14. posmā vēl pēc 14. ātrumposma ieņēma pirmo vietu, taču tehniskas ķibeles ne tikai liedza nosargāt vadošo pozīciju, bet pirms pēdējā ātrumposma arī nācās izstāties no sacensībām. Francijas rallija pilots Sebastjēns Ožjē no Toyota Gazoo komandas devīto reizi kļuva par pasaules čempionu.
Saūda Arābijā Seska/Franča ekipāžai M-Sport komandas sastāvā bija septītais starts šosezon. Labākais rezultāts tika sasniegts februārī Zviedrijas sniegotajos ceļos, posmā ieņemot sesto vietu. Cerības uz augstāku vietu turpmākajos posmos nepiepildījās (skatīt pielikumu), tāpēc Saūda Arābijā nebija īsti iemesla gaidīt cīņu par vietu labāko trijniekā, kur nu vēl par vadošo pozīciju.
Sacensības Sesks/Francis sāka ar sasniegtu trešo labāko rezultātu pirmajās ātruma sacīkstēs, kam sekoja divas uzvaras otrajā un trešajā ātrumposmā. Pirmo reizi WRC vēsturē Latvijas ekipāža bija nokļuvusi vadošajā pozīcijā! Sestajā ātrumposmā pārsistā riepa latviešus atbīdīja uz trešo vietu pirmās dienas nobeigumā. Pēc Seska komentāriem, varēja secināt, ka arī sportistiem negaidīts bijis tik sekmīgs rallija sākums. "Šāds ātrums ir mazliet pārsteigums – bet
Visu rakstu lasiet avīzes Diena otrdienas, 2. decembra, numurā! Ja vēlaties laikraksta saturu turpmāk lasīt drukātā formātā, to iespējams abonēt klikšķinot šeit!
Raksta cena: €0.60

