Tiesneši pieņēma lēmumu pārtraukt sacensības 24 apļus pirms beigām, kad sportisti bija veikuši 33 apļus.
Startā Batons zaudēja pirmo pozīciju Rosbergam. Brits pirmajā līkumā centrās Rosbergu apsteigt pa ārmalu, taču knapi savaldīja spēkratu un zaudēja vēl divas pozīcijas.
Gluži kā Austrālijas Grand Prix izcīņā, arī Malaizijā sacīkstes pirmajos līkumos beidzās somam Heiki Kovalainenam. Šoreiz McLaren pilots nesavaldīja savu auto un izlidoja no trases.
Neveiksmīgs otrais posms pēc kārtas bija arī polim Robertam Kubicam, kuram šoreiz raizes sagādāja dzinējs. Jau iesildīšanās aplī BMW Sauber pilots sūkstījās par dīvainiem trokšņiem mašīnas aizmugurē, bet starta brīdī viņš sāka braukt tikai pēc tam, kad visi jau bija garām. Otrajā aplī polis izstājās.
Drīz vien sāka savilkties biezi, tumši lietus mākoņi. Sinoptiķu brīdinājumi par spēcīgām lietavām draudzēja sacensības pārvērst par braukšanu applūdušā trasē. Jau no 12.apļa tika gaidīti pirmie braucēji boksos, taču gan Fetels, gan Rosbergs un citi piloti tomēr nesteidzās nomainīt mīkstākā satura riepas pret lietum domātajām.
Riskēja Kimi Reikenens, 18.aplī viņa spēkratam uzlika lietum domātās riepas. Tobrīd virs trases sāka zibeņot. Taču loterijā pasaules eksčempions zaudēja. Smalks lietutiņš sāka smidzināt tikai pāris apļus vēlāk, kad soma auto riepas jau bija krietni bojātas. Reikenens katrā apļa sektorā zaudēja trīs līdz četras sekundes un ievērojami atpalika no konkurentiem. Kad lietus beidzot sākās, Reikenens nebija ieguvis itin neko. Reikenens pa šiem pāris apļiem bija paspējis riepas, kā viņš pats izteicās, "iznīcināt".
Kad 22.aplī sāka līt stiprāk, pirmais spēkratu nesavaldīja Alonso. Tomēr šķērsojis granti un zālāju, spānis tomēr savaldīja savu auto un atgriezās trasē. Tobrīd visu komandu pārstāvji vienlaikus devās boksos mainīt riepas.
Loterija par to, cik slapja būs trase, turpinājās vēl vairākus
apļus, līdz sāka līt stipri. Drīz vien no trases izlidoja Fetels.
Drīz vien lietus pārvērtās īstā lietusgāzē, kas pilnībā appludināja
trasi. Pat ļoti slapjam laikam paredzētās riepas Sepangas trasē
pilotiem neļāva būt drošiem par savu spēkratu vadīšanu.
Turklāt jau tā grūto redzamību vēl pasliktājās tiem pilotiem, kuri brauca turpat aiz konkurentiem, jo spēkrati atstāja aiz sevis ļoti garas un lielas šaltis. Arī krēsla Sepangas trasē bija lielāka. Formulas brauca ļoti lēni, taču pat tas neļāva būt drošiem par spēkratu savaldīšanu. Ja Fetels izstājās, tad Hamiltons, Haidfelds, Buemi un Fisikella savus spēkratus prata nenoslāpēt un turpināja braukt.
Ilgi viņiem un visiem pārējiem dalībniekiem nebija jābrauc. 31.aplī applūdušajā trasē devās drošības mašīna, bet divus apļus vēlāk sacensības tika pārtrauktas.
Pēc ilgākas gaidīšanas tiesneši nolēma sacensības tomēr neatsākt. Lietus bija mitējies, trase vairs nebija applūdusi, taču bija kļuvis vēl tumšāks un arī sacensībām atvēlētās divas stundas tuvojas izskaņai. Pat teorētiski vairs nebija iespējams veikt 75% distances.
Līdz pārtraukumam pirmais bija brits Džensons Batons no Brawn komandas. Turpmākajās vietās ierindojās vācietis Niks Haidfelds no BMW Sauber, bet viņa tautietis Timo Gloks no Toyota ierindojās trešajā vietā.
Itālis Jarno Trulli no Toyota ieņēma ceturto vietu, sekoja brazīlietis Rubenss Barikello no Brawn, austrālietis Marks Vēbers no Red Bull un pasaules čempions Lūiss Hamiltons no McLaren. Sacīkstes sākuma līderis Niko Rosbergs līdz pārtraukumam atkrita uz astoto vietu.
Klasifikācijā tika ieskaitīti tie rezultāti, kādi tika fiksēti brīdī, kad trasē izkāra sarkanos karogus, vēstot par sacīkstes pārtraukšanu.
Piloti saņēma tikai pusi no punktiem, jo nebija veikta trīs ceturtdaļas no kopējās distances. Uzvarētājs Batons tika pie pieciem punktiem, Haidfelds saņēma četrus punktus, Glokam piešķīra trīs punktus.
Kopvērtējumā līderis ar 15 punktiem ir pirmo divu posmu uzvarētājs Batons, pieci punkti mazāk ir viņa komandas biedram Barikello. Konstruktoru kausa vērtējumā Brawn ar 25 punktiem ir pārliecinošā vadībā.
x x x
Formula-1 čempionāts
Malaizijas Grand Prix
Sepanga, Kualalumpura
1. Džensons Batons (Lielbritānija, Brawn)
2. Niks Haidfelds (Vācija, BMW Sauber) +22,7 s
3. Timo Gloks (Vācija, Toyota) +23,5 s
4. Jarno Trulli (Itālija, Toyota) +46,1 s
5. Rubenss Barikello (Brazīlija, Brawn) +47,3 s
6. Marks Vēbers (Austrālija, Red Bull) +52,3 s
7. Lūiss Hamiltons (Lielbritānija, McLaren) +1:00,7
8. Niko Rosbergs (Vācija, Williams) +1:11,5
9. Felipe Masa (Brazīlija, Ferrari) +1:16,9
10. Sebastjēns Burdē (Francija, Toro Rosso)
11. Fernando Alonso (Spānija, Renault)
12. Kadzuki Nakadžima (Japāna, Williams)
13. Nelsinju Pikē (Brazīlija, Renault)
14. Kimi Reikenens (Somija, Ferrari)
15. Sebastjans Fetels (Vācija, Red Bull) +1 aplis
16. Sebastjans Buemi (Šveice, Toro Rosso) +1 aplis
17. Adrians Zutils (Vācija, Force India) +1 aplis
18. Džankarlo Fisikella (Itālija, Force India) +2 apļi
Izstājās: Roberts Kubica (Polija, BMW Sauber) +30 apļi, Heiki Kovalainens (Somija, McLaren) +31 aplis.