Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +4 °C
Viegls lietus
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Internetbankās būs vairāk iespēju

Elektronisko norēķinu priekšrocības izmanto trešdaļa Latvijas iedzīvotāju

Strauji palielinoties elektronisko norēķinu popularitātei, Latvijas komercbankas saviem klientiem iecerējušas piedāvāt vairākus jauninājumus šajā jomā. Radikālākās izmaiņas piedzīvojusi Hansabankas interneta banka hanzanet — būtiski mainījies tās dizains un izvēlnes struktūra, kā arī ir paplašināts funkciju klāsts.

2004.gadā internetbanku lietojuši 11,7% Latvijas iedzīvotāju, taču šogad šis skaitlis sasniedzis 27,8%, liecina Hansabankas dati. Gandrīz puse no tiem, kas banku pakalpojumus izmanto internetā, izvēlas Hansabankas vietni hanzanet. Kā Dienai skaidro Hansabankas preses sekretāre Kristīne Jakubovska, līdz ar ieviestajām izmaiņām ir ievērojami mainījusies hanzanet struktūra — tā kļuvusi pārskatāmāka, parocīgāka un individuālāka. Veidola maiņa ļaušot vienkārši veikt ne tikai maksājumus, kā tas ir bijis līdz šim, bet arī slēgt līgumus par dažādu uzkrājumu produktu izmantošanu, skaidro K.Jakubovska. Ir paplašināts arī iespēju loks — piemēram, tagad internetā var atvērt un slēgt vērtspapīru kontu. Turklāt tehnoloģija ir izstrādāta tā, lai katram klientam ar hanzanet starpniecību piedāvātu tieši tos pakalpojumus, kuri viņu varētu interesēt visvairāk. Kas attiecas uz norēķinu drošību, tā Hansabankai ir "bāzes vērtība", kas tiek pilnveidota nepārtraukti, uzsver bankas pārstāve. Pēc K.Jakubovskas vārdiem, arvien izteiktāka ir tendence, ka interneta bankas kļūst par platformām, caur kurām citi uzņēmumi var droši un ērti piedāvāt cilvēkiem savus elektroniskus pakalpojumus.

Arī SEB banka tuvākajā laikā saviem klientiem plāno piedāvāt jaunu internetbanku Ibanka. "Tajā pieejamie pakalpojumi un lietošanas ērtums noteikti iepriecinās mūsu klientus," sola bankas pārstāve Sanda Purviņa. Statistika liecina, ka 2008.gada pirmajā pusgadā SEB bankas interneta versijā veikts par 24% darījumu vairāk nekā pērn tajā pašā periodā. Pateicoties klientu iniciatīvai, pieaugošajām prasībām un bankas un klientu sadarbībai, ik gadu investējam internetbankas sniegtā servisa uzlabošanā, jaunos pakalpojumos un internetbankas drošībā, piebilst S.Purviņa.

Savukārt Parex bankai galvenā prioritāte patlaban ir interneta pakalpojumu pilnveidošana ārvalstu filiālēm, saka Produktu un pakalpojumu attīstības daļas vadītājs Iļja Ševčenko. Atsevišķi jauninājumi Parex internetbankā tiks piedāvāti arī klientiem Latvijā, taču kardinālas izmaiņas šogad netiek plānotas.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses