Tuvākajā laikā Krājbanka plāno atvērt vairākus klientu apkalpošanas centrus ne tikai Latvijas lielākajās pilsētās, bet arī novadu centros un pagastos, tādējādi piedaloties Latvijas ekonomiskās situācijas aktivizēšanā un klientu dzīves apstākļu uzlabošanā. Februārī darbu uzsākuši 3 Latvijas Krājbankas klientu apkalpošanas centri – Jūrmalā, Bēnē (minibanka) un Alsungā (minibanka).Šonedēļ darbu sāks minibankas arī Līvānos un Apē. Latvijas Krājbankas minibankās iespējams veikt visas tās pašas finanšu operācijas, ko pārējos bankas klientu apkalpošanas centros, kā arī izmantot bankas automātu 24 stundas diennaktī. Katrā jaunā klientu apkalpošanas vietā pieejama informācija un bankas darbinieka konsultācijas gan par klientu iespējām izmantot bankas produktus, gan par jaunajiem bankas produktiem un pakalpojumiem. Lauris Kupčs Latvijas Krājbankas Sabiedrisko attiecību speciālists Tālrunis: +371 - 67068031 Mob. tālr.: +371 - 28300794
Latvijas Krājbanka turpina paplašināt klientu apkalpošanas centru tīklu
Vakar, 3. martā Latvijas Krājbanka atklāja klientu apkalpošanas centru Jūrmalā, Jomas ielā 37. Tas ir jau trešais centrs Jūrmalā un 111 - Latvijā. Latvijas Krājbankai ir plašākais klientu apkalpošanas tīkls, no kuriem 32 ir minibankas. Tādējādi banka konsekventi turpina realizēt politiku, kuras mērķis ir padarīt bankas pakalpojumus maksimāli pieejamus un ērtus ikvienam iedzīvotājam.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.