Putnis. Izvērtējot pretendentus, tieši bijušais “Delnas” vadītājs pēc visiem parametriem atzīts par atbilstošāko.“Parex bankas” pārstāvis norādīja arī uz R.Putņa labajām vācu valodas prasmēm, kā arī zināšanām par Vāciju. Lai uzlabotu zināšanas par banku lietām, viņš ticis apmācīts kursos, kā arī stažējies filiālē Berlīnē.
R.Putnis “Delnas” padomes priekšsēdētāja amatu atstāja šā gada pavasarī, nolemjot savu profesionālo darbību turpināt privātajā sektorā.
Jaunais klientu apkalpošanas cents tiek atklāts ceturtdien. Šis ir jau trešais “Parex bankas” klientu apkalpošanas centrs Vācijā, kā arī piektais kādā no vecās Rietumeiropas valstīm — bankai ir filiāle Berlīnē, klientu apkalpošanas centrs Hamburgā, filiāle Zviedrijas galvaspilsētā Stokholmā un klientu apkalpošanas centrs Malmē.
Vācijā trīs gadu laikā banka ieguvusi vairāk nekā 7000 klientus, kuri tagad tiek apkalpoti trīs pilna servisa klientu apkalpošanas centros nozīmīgākajos biznesa centros Vācijā — Berlīnē, Hamburgā un Minhenē, liecina bankas sniegtā informācija.
Nozīmīgu devumu “Parex bankas” izaugsmei Vācijā devis fakts, ka šī gada sākumā Vācijas Banku asociācija oficiāli uzņēma bankas Vācijas filiāli par Vācijas Noguldījumu garantijas fonda biedru un piešķīra tai noguldījumu garantijas statusu vienam klientam 1,5 miljonu eiro apjomā, norāda banka.
Līdzās tradicionālajiem banku produktiem — termiņdepozītiem, maksājumu kartēm, kredītiem un līzinga pakalpojumiem — “Parex banka” Vācijas klientiem piedāvās virkni fondu, kurus pārvalda kompānija “Parex Asset Management”.
Rietumeiropas tirgus izpēti “Parex” uzsāka deviņdesmito gadu beigās, 1998.gadā atverot pārstāvniecību Frankfurtē. Nepilnu desmit gadu laikā sindicētajos kredītos, kuri piešķirti “Parex bankai”, aktīvi piedalījušās 20 Vācijas bankas, kopumā investējot vairāk nekā 600 miljonus eiro.
“Parex bankas” mērķis Vācijā ir kļūt par universālu banku, piedāvājot klientiem pilnu finanšu pakalpojumu spektru.