Laika ziņas
Šodien
Skaidrs
Rīgā +14 °C
Skaidrs
Piektdiena, 18. oktobris
Rolanda, Rolands, Ronalds, Erlends

PR: AAS "Balta" tirgus daļa šā gada 1.ceturksnī pieaugusi līdz 25,5%

Neraugoties uz Latvijas sarežģīto ekonomisko situāciju, AAS „Balta” tirgus daļa šā gada pirmajos trīs mēnešos ir pieaugusi un sasniedz 25,5%. Uzņēmuma tirgus daļas pieaugums par 1,9 procenta punktiem apsteidz aizvadītā gada pirmā ceturkšņa rādītāju. Laikā, kad Latvijas nedzīvības apdrošināšanas tirgus gada pirmajā ceturksnī uzrādījis negatīvu izaugsmi – mīnus 17%, AAS “Balta”, konkurējot ar citiem tirgus dalībniekiem, ir saglabājusi stabilas pozīcijas.

Kā nākamo mērķtiecīgas izplatīšanas kanālu attīstības stratēģijas soli AAS “Balta” ir ieviesusi jaunu apdrošināšanas pakalpojumu pārdošanas punktu konceptu un atvērusi pirmo moderno un funkcionālo apdrošināšanas punktu modes un izklaides centrā “Rīga Plaza”. “Šis gads varētu kļūt par vienu no lielākajiem pārbaudījumiem līdzšinējā Latvijas apdrošināšanas vēsturē. Ekonomikas lejupslīdes ietekmē 1. ceturksnī IKP kritumam sekojis arī Baltijas valstu apdrošināšanas tirgus kritums par 10,5%. Situāciju Latvijas apdrošināšanas tirgū šobrīd raksturo arī pieaugoša tirgus koncentrācija un ārvalstu biznesa īpatsvara palielināšanās,” sacīja AAS „Balta” Prezidente un valdes priekšsēdētāja Tāra Nīvseja (Tara Kneafsey). Viņa piebilda, ka pārmaiņas skārušas arī apdrošināšanas ņēmēju paradumus, tostarp arvien vairāk klientu privātpersonu segmentā dod priekšroku apdrošināšanas pakalpojumu iegādei iepirkšanās centros.AAS “Balta” regulāri veic pētījumus, lai izzinātu patērētāju viedokli un paradumus.   Ar mērķi veicināt apdrošināšanas pakalpojumu pieejamību un padarīt polises iegādi ērtāku, AAS “Balta” maija vidū ir nākusi klajā ar jaunu apdrošināšanas pakalpojumu pārdošanas punktu konceptu. Jaunais koncepts sevī ietver ne vien modernu dizainu un atvērtu stenda plānojumu, bet arī funkcionalitāti, nodrošinot vides pieejamību vecākiem ar bērnu ratiņiem un cilvēkiem ar īpašām vajadzībām. Steidzīgākiem apmeklētājiem AAS „Balta” apdrošināšanas punktā būs iespēja izmantot pašapkalpošanās interneta termināli, savukārt parocīgs izvietojums iepirkšanās centrā ļaus saņemt apdrošināšanas pakalpojumu klientiem piemērotā laikā un vietā.Informācija par AAS „Balta” AAS „Balta” akcionāri ir Dānijas apdrošināšanas uzņēmums „CODAN”, kura mātes kompānija ir Lielbritānijas apdrošināšanas uzņēmums RSA. „Balta” ietilpst RSA uzņēmumu grupā. RSA grupa ir viena no pasaulē vadošajām starptautiskajām apdrošināšanas grupām ar trīssimt gadu pieredzi. Tā piedāvā apdrošināšanu vairāk nekā 130 valstīs, tostarp Apvienotajā Karalistē, Skandināvijas valstīs, Kanādā, Īrijā, Āzijā, Tuvajos Austrumos un Latīņamerikā. Grupas uzņēmumos strādā aptuveni 22 tūkstoši darbinieku. Plašāka informācija internetā http://www.balta.lv un http://www.rsagroup.com .Papildu informācijai: Aira MiķelsoneAAS „Balta” ārējo komunikāciju vadītājaTālr.:       67 082 378Fakss:     67 082 345E-pasts: [email protected]

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Intervijas

Vairāk Intervijas


Ražošana

Vairāk Ražošana


Karjera

Vairāk Karjera


Pasaulē

Vairāk Pasaulē


Īpašums

Vairāk Īpašums


Finanses

Vairāk Finanses