Koncerna apgrozījums deviņos mēnešos ir 46,95 miljoni latu, kas ir par 23,4% vairāk nekā 2007.gada deviņos mēnešos.
"Grindeks" gatavo zāļu formu pārdošanas apjoms pirmajos trīs ceturkšņos bija 43,25 miljoni latu, pārsniedzot iepriekšējā pārskata perioda rezultātus par 23,8%. Visvairāk gatavās zāles tika pārdotas galvenajos eksporta tirgos - Krievijā un pārējās NVS valstīs, kopumā par 38,9 miljoniem latu. Savukārt "Grindeks" aktīvo farmaceitisko vielu eksports 2008.gada pirmajos deviņos mēnešos sasniedza 3,7 miljonus latu, kas ir par 19,4% vairāk nekā attiecīgā periodā 2007.gadā.
"Īpaši iepriecina paveiktais Ukrainā, Baltkrievijā un Krievijā, kur mūsu pārdošanas apjoma pieaugums būtiski pārsniedz kopējo farmācijas tirgus pieaugumu. Arī aktīvo farmaceitisko vielu bizness tiek realizēts ar labiem rezultātiem," komentē "Grindeks" valdes priekšsēdētājs Jānis Romanovskis. Viņš gan atzīst, ka, tāpat kā citās nozarēs, arī farmācijas tirgū ekonomiskā situācija ir saspringta, taču pašreiz uzņēmums tās ietekmi vēl neesot sajutis.
Pēc uzņēmuma pārstāvju domām, "Grindeks" tirgus stratēģija sevi ir attaisnojusi, tāpēc arī turpmāk uzņēmums savu darbību koncentrēs uz esošajiem tirgiem, kā arī uz jaunu, perspektīvu tirgu apguvi. Tiek veikta tirgus izpēte Dienvidaustrumāzijas valstīs, uzsākta "Grindeks" galvenā oriģinālprodukta "Mildronāta" reģistrāciju Vjetnamā.