Laika ziņas
Šodien
Skaidrs

Braucēju nav, bet vismaz autobuss ir

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
edgars
e
ko viņi bažās!? ja paši brauc pieturām garām un neapstājas, man šī gada laikā autobus ir pabraucis garām trīs reizes, kad rakstīju nordekai kad šajā pieturā ir jāuzņem pasažieri, tad viņi teicas kad tādas pieturas nav , un ja visās tagad apstāsies tad ceļš līdz Rīgai būs par divām sttundām ilgāks. un kāda jēga man braukt ar sabiedrisko kad nevar uz viņu paļauties.
ha-ha-ha
h
Daudzi no autobusiem pārs'dušies privātajās mašīnās, daļa aizbraukusi pelnīt jaunus autiņus.
NAV VIENALGA
N
Nekas, pakausī elpojošā finanšu krīze liks mainīt paradumus!
joe
j
Ik pa 20 minūtēm reisu nevajag, bet ik pa 2 stundām būtu optimāli. Man nesen bija jānokļūst diezgan attīstītā vietā ap 100 km no Rīgas - aizbraukt var, atbraukt atpakaļ arī var, bet varianta atbraukt, nokārtot lietas un braukt atpakaļ nav, pat uz tuvējo (~25 km) reģionālo centru buss iet tikai 2x dienā, pie tam režīmā atbrauc, izlaiž pasažierus, ielādē jaunus un aizbrauc. Nākamais tieši tāds pats reiss vēlā pēcpusdienā. Sabiedriskais transports tomēr ir sociālais pakalpojums nevis bizness, kaut daudzi (činavniekus ieskaitot) domā tieši tā.
einars
e
100 punkti taisnība! Bet liekam mierā tos činavniekus. Ne vienmēr autobuss var ilgi stāvēt galapunktā - jābrauc citos maršrutos, šoferim alga jānopelna. Un cik ir tādu, kā Jūs, kuriem jānokļūst 100 km attālumā no Rīgas un vēl uz kādu reģionālo centru un vēl ar sab.transportu? Nav īpaši daudz. Reģionos braucēju pamatmasa ir laucinieki, kuri ar dažādām vajadzībām aizbrauc uz tuvāko pilsētu vai novada centru vai Rīgu un brauc atpakaļ uz mājām. Otrādi - pilsētnieki uz laukiem brauc vienīgi paciemoties vai atpūsties(kā likums - pie radiem vai savās lauku mājās), kaut kādās darīšanās - retais.
  • 1
  • 0
nu tur tik daudz aspektu ko noklusē
n
protams ari iedzivotāju skaits sarūk, tas nav noliedzams, bet.... pārvadātāji samazina brauceju skaitu māksligi lai saņemtu dotācijas par nerentablu maršrutu šoferitis ar grib labi dzīvot un biļetes mēdz neizsniegt reti kur autobus kursē iedzivotājiem izdevigos laikos lai varetu uz/no darba aizbraukt, atiecigi iedzivotāji meklē un atrod alternatīvas pārvadātājs sapircies milziga izmēra autobusus, dzenā tos tukšus, atiecigi pašizmaksa milziga cenas jāceļ biļetēm, un tauta jau nevar vairs atļauties izmantot tik dārgu pakalpojumu....
einars
e
Neviens neko mākslīgi nesamazina, vienkārši viens otrs šad tad mēdz neizsniegt braukšanas biļeti - sevišķi uz tik nomaļiem ceļiem vai tādā laikā, kur(vai kad) kontroles varbūtība ir praktiski nulle. Ko nozīmē "iedzīvotājiem izdevīgs laiks"? Dzīve mums ir dažāda. Vienam darbs sākas deviņos, otram skola 9:30, trešajam pie ārsta jābūt 11:30... Un visi no viena ciema vai novada, kur niecīgais iedzīvotāju skaits un vēl niecīgākais sab.transporta lietotāju skaits neļauj palaist autobusus ik pēc 20 minūtēm. Un tā nu sanāk, ka brauc vien paši vai kāds aizved ar personīgo auto(speciāli vai paņem līdzi, ir visādi), lai nav jānīkst pilsētā 2 vai vairāk stundas tikai tāpēc, ka nākošā autobusa tajā dienā vienkārši nav vai arī ar to jau ir par vēlu. Pirms kāda laika runāja par sabiedrisko transportu pēc pasūtījuma, īpaši Vidzemē. Bet vairāk nedzird. Nevaru gan iedomāties, kā tas varētu darboties. Sevišķi ja tevi neinteresē brauciens uz Rīgu, bet, piemēram, svētdienas vakarā gribi no Valkas nokļūt Madonā. Realitātē tas prasa pusi dienas un 3-4 autobusus. Neviens arī speciāli nepērk lielus autobusus, lai tik dzenātu tukšus. Tātad ir reisi, kad tie tomēr piepildās - piemēram,piektdienās un svētdienās. Pazīstu vienu šoferi,viņa autobusā ir ap 40 vietu. Parastā dienā, reģionālajos maršrutos,jā, bieži vien ved tik dažus cilvēkus. Bet svētdienās viņam ir reiss uz Rīgu un tad nereti kādam pat jāstāv kājās.Un tā regulāri.
  • 2
  • 1
SIGULDA
S
Nezinu, kā citur, bet uz Rīgu iet vidēji 25% piepildīti autobusi par 2.50 eur biļeti. Ja vēl Rīgā jābrauc ar sabiedrisko, vēl + 1.15, tas pats atpakaļ. Ja nav jābrauc uz Pārdaugavu un ir pie darba mašīnu kur nolikt, iziet ~ 5 litri soļarkas. Un ja brauc 3 vai 4 cilvēki... Domāju, ja biļete būtu 1 eur, autobusam vēl piekabi vajadzētu, un naudu ieņemtu 2x vairāk, no rīta un vakaros Rīgā mazāki korķi būtu. Izskatās, ka valstij idevīgi, ka vairāk degvielu svilina, ka tik PVN un akcīzes nodoklis ripo budžetā.
Such Fun!
S
Neaizmirsīsim, ka Rīgā autobusiem pa brīvu jāvadā viss Ušakova elektorāts - pensionāri, alkāni un bomži, plus vēl no RS budžeta jāfinansē brīnišķīgā e-talona afēra, nano-ūdeņi utt, plus vēl 20% zināms kam. PS tvīts par tēmu - https://twitter.com/DansBertulis/status/777192471499530240
  • 5
  • 5
Trollis JT
T
Pārvadātāji bažījas... bet pasažieri, kuri gadu gadiem, kopš Brežņeva laikiem, prasa, lai ar autobusu varētu izdevīgā nokļūt UZ DARBU un NO DARBA... pasažieri JAU SEN VAIRS NEBAŽĪJAS, bet ir pārkāpuši uz golfiņiem un opelīšiem un dažāda vecuma mersīšiem . Un tagad jūs varat bažīties no rīta līdz vakaram - autobusu pieturā, kas būvēta (projektēta) visam kam, tikai ne cilvēkiem, šajā pieturā jūs viņus VAIRS NEREDZĒSIET.
Vai tad šoferis nav cilvēks? Ja ir,
V
!
Kaspars
K
Auto pārvadātāji manipulē ar datiem, jo zina, ka lēmēji par dotācijām nav īpaši gudri. Pārvadāto pasažieru skaits krīt, jo auto pārvadātāji par atskaites punktu ir paņēmuši krīzes gadus, kad liela daļa sabiedrības nevarēja atļauties ikdienā pārvietoties ar privāto auto. Ja paņemtu klāt arī iepriekšējos gadus, tad redzētu, ka problēma ir uzpūsta
  • 5
  • 2
ir šoferkasieris ar kasiera algu...
i
!
  • 1
  • 0

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!


Aktuāli

Otrā plāna aktieri

JV un ZZS vienojušās atteikties no abiem saviem atbalstītajiem kandidātiem Latvijas Bankas prezidenta amatam, lai līdz nākamā gada sākumam tomēr mēģinātu vienoties par vienu visas koalīcijas v...

Infografikas

Vairāk Infografikas


Karikatūrista skats

Vairāk Karikatūrista skats