Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies

Uzņēmēja Diena

Pārtikas industrija turpina investēt

Neraugoties uz koronavīrusa cirstajām brūcēm ekonomikā, Latvijas uzņēmumi turpina investēt attīstībā. Viena no nozarēm, kurā ieguldījumi tiek turpināti, ir pārtikas rūpniecība.

Elektropreču tirgus līkloči pandēmijas laikā

Vācijas galvaspilsētā Berlīnē septembra sākumā notika gadskārtējā plaša patēriņa elektronikas un mājas elektropreču izstāde IFA (nosaukums radies no vārdiem Internationale Funkausstellung).

Algas turas par spīti krīzei

Covid-19 atnākšana ir nodarījusi pasaules un arī tieši Latvijas tautsaimniecībai visai ievērojamus postījumus, bet tomēr nav spējusi apturēt kopējā algu līmeņa pieaugumu mūsu valstī.

Lai būtu lētāka pārtika

Latvijas labējie un centriskie politiķi, viņu vidū arī šobrīd pie varas esošā valdības koalīcija, allaž deklarē savu proeiropeisko kursu, aizvien aicinot Latvijas likumdošanā ieviest normas, kas ir vispārpieņemtas Eiropas Savienībā (ES).

Pierod pie pasākumiem, kas notiek virtuālajā vidē

Covid-19 izplatības ierobežošanai ieviestie nosacījumi ir ietekmējuši arī konferenču un citu pasākumu rīkošanu augstskolu vidē. Ārkārtējā situācija, kas Latvijā ilga no 12. marta līdz 9. jūnijam, mudināja pierast pie pasākumu virtuālā formāta, un ir secināts – šim formātam ir gan plusi, gan mīnusi.

Gan klātienē, gan arī virtuāli

Konferenču bizness balstās uz ideju, ka, vienā telpā sapulcinot daudz cilvēku, zināšanu un iedvesmas koncentrācijas rezultātā, veidojoties biznesa kontaktiem, tiek radītas jaunas sinerģijas un vērtības. Tā var būt reputācijas spodrināšana kā nozares līderim, kādu īpašu tēmu lobēšana, pārdošana vai sadarbības veidošana, kas var palīdzēt tālākai attīstībai.

Paveras iespēja kļūt par līderi

Konferenču un semināru bizness vasarā "pieklust arī normālos apstākļos. Līdz ar to arī pavasarī netika plānots, ka šovasar Rīgā atdzīvosies darījumu tūrisms. Vasarā gan bija vērojama neliela biznesa braucienu atjaunošanās starp Baltijas valstīm. Šie braucieni tika organizēti pēdējā brīdi, un parasti to dalībnieku skaits bija neliels," situāciju raksturo Rīgas Tūrisma attīstības biroja (RTAB) zīmola MEET Riga direktors Aigars Smiltāns.

Latvijā

Vairāk Latvijā

Pasaulē

Vairāk Pasaulē

Viedokļi

Vairāk Viedokļi

Sports

Vairāk Sports

Citi

Vairāk Citi

SestDiena

Vairāk SestDiena

KDi

Vairāk KDi

Sporta Avīze

Vairāk Sporta Avīze

Uzņēmēja Diena

Vairāk Uzņēmēja Diena

Dzīvesstils

Vairāk Dzīvesstils

Vide un tūrisms

Vairāk Vide un tūrisms

Izklaide

Vairāk Izklaide