Šogad PSKUS plāno piedāvāt mācības personālam, kurās būs iespēja apgūt dažādas noderīgas, starptautiski atzītas komunikācijas metodes tādās sarežģītās veselības komunikācijas jomās kā empātiska sliktu ziņu pavēstīšana pacientiem, situācijas deeskalācija saskarsmē ar agresīviem pacientiem, komunikācija ar pacientiem vai viņu tuviniekiem, kuri iebilst ārsta teiktajam vai pauž atšķirīgu viedokli, kā arī pārliecināšanās, ka pacients atceras ārsta teikto, lai izpildītu rekomendācijas.
Tāpat Stradiņa slimnīca plāno paplašināt iespējas pacientiem sniegt atgriezenisko saiti par pieredzēto slimnīcā, tai skaitā ambulatorajā sektorā un dzemdību jomā. Paredzēts ieviest pacientu pieredzes aptaujas, kuru dati tiks ņemti vērā, plānojot nepieciešamos uzlabojumus, sola slimnīcā.
Savukārt darbinieku pieredzes pilnveidošanai tuvākajos piecos gados plānots organizēt komandas stiprināšanas un sadarbību veicinošus pasākumus, vadītāju un līderu mācības, radīt ērtus rīkus informācijas apmaiņai, ierosinājumiem un atgriezeniskās saites sniegšanai, kā arī uzlabot procesu pārvaldību.
Kā norāda Stradiņa slimnīcas valdes priekšsēdētājs Lauris Vidzis, turpmāko piecu gadu cilvēkpieredzes stratēģijas pamatā ir starptautiska pieeja un citviet jau pārbaudīta prakse.
PSKUS stratēģija turpmākajiem pieciem gadiem balstīta konceptā, ko izstrādājusi starptautiska organizācija cilvēkpieredzes jomā "The Beryl Institute". Šī pieeja balstīta secinājumā, ka pacienti visatzinīgāk novērtē pieredzi tajās slimnīcās, kuras pastāvīgi pilnveido tādas jomas kā darbinieku iesaiste, kultūra un līderība, pacientu un viņu tuvinieku iesaiste, klīniskā kvalitāte, vide un viesmīlība, inovācijas un tehnoloģijas, struktūra un pārvaldība, kā arī uzņēmuma politika.
Vienlaikus Stradiņa slimnīca atzīmē Starptautisko Paldies dienu, lai mudinātu izteikt pateicību. Lai veicinātu pateicības izteikšanas kultūru Stradiņa slimnīcā, ikvienam darbiniekam pieejamas īpašas kartītes, kurās var ierakstīt pateicību kolēģim, speciālistam, pacientam vai jebkuram citam.