Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Bučmūlītis

Izrādīt pret šo auto nepatiku ir tas pats, kas, atvainojiet, čurāt pret vēju. Jau nākamajā brīdī varat kļūt par apsmieklu gan draugu, gan svešinieku vidū. Vai ziniet, ar ko slavens ir 1947. gads? – Indija ieguva neatkarību no Apvienotās Karalistes un tika izlaists pirmais Land Rover. Kāds šiem faktiem ir sakars? Tāds, ka Land Rover, tāpat kā Jaguar, kopš 2008.

gada ir indiešu Tata Motors īpašums. Sanāk, ka indusi tagad var dancināt kādreizējos kolonizatorus! Abu nāciju līdzāspastāvēšanai ir sena vēsture. Un Land Rover ir veiksmīgs apliecinājums sadarbībai, jo briti visās prezentācijās rāda daudz optimistiskākus vaigus nekā tajos laikos, kad šis zīmols piederēja BMW vai Ford.

Džeremijs Vatermans ir Evoyue eksterjera dizainers un galvenais dizainers – Džerijs Makgoverns. Šie abi vīri jāatceras arī saistībā ar faktu, ka viņi uzdrīkstējušies ķerties klāt vienam no trijiem īstajiem auto, kas tiek ražoti uz Zilās planētas vairāk nekā 60 gadu, proti,  Morgan 4/4, Hindustan Ambassador jeb 1938. g. Moris Oxfford un Land Rover Defender. Pēdējam, Defender, nesenajā Frankfurtes izstādē tika demonstrēts visai futūristiska izskata pēcnācējs. Lai kā arī būtu, tomēr pie Evoque abu kopdarbs izrādījies tik veiksmīgs, ka 2008. gada izstādē NAIS Detroitā, pamanot tur demonstrēto konceptu LRX, indiešu oligarhs Tata acumirklī to ar acīm vai apēdis, gluži kā tūrists no pelniem izrautu kartupeli, un ļāvis laist ražošanā gandrīz bez izmaiņām.

KonstrukcijaNevienam nav noslēpums, ka Evoque tiek izgatavots uz Land Rover Freelander 2 bāzes, taču britu inženieri pārāk biežu šī fakta pieminēšanu uztver ar sakostiem zobiem, jo Evoque  vadītājs brauca ar auto, sēžot  gandrīz par 30 mm zemāk nekā Freelander šoferis. Zemāks ir arī jaunā reindža klīrenss, taču konstruktoru aizvainojumā uzmestajām lūpām ir cits iemesls. Vājuma pazīme slēpjas apstāklī, ka Evoque patiesībā ir pārstrādāta piekare, jo citādi veidoti gan abi apakšrāmji, gan sviras, par Magnetic Ride sistēmas Delphi amortizatroru novietojumu nemaz nerunājot. Gudrās sistēmas būtība ir tāda, ka Delphi viencaurules amortizatoros eļļas vietā ir īpaši viegli magnetizējams eļļas un metāla sīkdaļiņu maisījums, kas spēj mainīt viskozitāti (lasi – amortizatioru cietību) atkarībā no solenoīdiem padotās strāvas sprieguma izmaiņām. Delphi Magnetic Ride amortizatori tiek izmantoti arī Cadilalc Escalade un CRX krosoveros, bet tiem konstruktīvi identiski Koni, Bilstein  un Monroe ražojumi arī Audi, Volkswagen un pat Ferrari un Laborghini. 

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Interesanti

Vairāk Interesanti


Receptes

Vairāk Receptes


Dzīvnieki

Vairāk Dzīvnieki


Notikumi

Vairāk Notikumi


Cits

Vairāk Cits


Tehnoloģijas

Vairāk Tehnoloģijas


Zirnis joko

Vairāk Zirnis joko