Luis Renaults (Louis Renault) par inženierzinātni interesējās jau kopš bērnības, un 1898.gada 1.oktobrī piemājas šķūnī Luis pabeidz būvēt savu pirmo auto. Tajā pat gadā viņš plašākai sabiedrībai prezentēja savu atklājumu - ātrumkārbu, kas radīja revolūciju auto industrijā.
Neaizmirstamais Ziemassvētku vakars
Pirmo reizi savu revolucionāro izgudrojumu Luis Renaults prezentēja 1898.gada Ziemassvētku vakarā, kad netālu no Monmartras sacentās ar kādu no saviem skeptiskajiem draugiem. Sacīkstes Luis, protams, vinnēja, un jau tūdaļ pieņēma 12 pasūtījumus. Viņa revolucionārā sistēma tika ātri patentēta un to sāka izmantot lielākā daļa visu mūsdienās zināmie autoražotāji.
Renault Brothers
Gadu vēlāk tobrīd 21 gadu vecais Luis Renaults kopā ar saviem brāļiem Fernandu un Marselu nodibināja ģimenes uzņēmumu "Renault Brothers" (tulkojumā no angļu valodas - Renault Brāļi). Uzņēmums kļuva slavens, pateicoties sacensībām, kurās Luis un Marsels brauca ar pašu radītiem auto. Viņi uzvarēja lielāko daļu starppilsētu sacensību, tostarp arī prestižās Parīzes-Vīnes sacensības. Dalība sacensībā bija visefektīvākā mārketinga forma. Pēc katras uzvaras pasūtījumu skaits pieauga, un tas ļāva uzņēmumam dinamiski attīstīties. Tajā laikā jau vairāki Renault modeļi bija pieejami pārdošanā, tostarp arī limuzīns. 1899.gadā Luis Renaults patentēja savu pirmo Renault dzinēju - četru cilindru vienību ar 24 zirgspēkiem. Pavisam drīz viņš patentēja arī savu pirmo turbokompresoru.
1903.gadā Renault Brothers pārdošanas tīkls jau tika izveidots, un viņi atvēra filiāles arī Anglijā, Beļģijā, Itālijā, Vācijā, Spānijā un ASV.
Masu produkcija
1905.gads nesa jaunus izaicinājumus Renault Brothers - lai apmierinātu pasūtījumus Parīzē, Londonā un Ņujorkā, ražošana tika aizvietota ar masu produkciju. Tas padarīja Renault par vadošo franču autoražotāju. Jau 1907.gadā katrs otrais taksometrs Londonā bija Renault. Pirms Pirmā Pasaules kara sākuma Renault nodarbināja jau vairāk kā 5000 cilvēku un saražoja vairāk kā 4000 automašīnu gadā.
Kara laiks
Pirmā Pasaules kara laikā Renault savu produkciju pielāgoja armijas prasībām. Četru gadu laikā Renault ražoja gan kravas automašīnas, gan lidmašīnu dzinējus, kļūstot par vienu no pasaules galvenajiem lidmašīnu dzinēju ražotājiem.
1917.gadā Luis Renaults radīja pirmo vieglsvara tanku - slaveno FT17 modeli, pateicoties kuram 1918.gadā Francijai izdevās gūt uzvaru pār Vāciju. Luis Renaults ieguva starptautisku popularitāti, un kara laiks būtībā veicināja uzņēmuma izaugsmi. Renault kļuva par lielāko Francijas privāto ražotāju.