“Pēdējo nedēļu laikā dubultojies no If klientiem saņemto zvanu skaits. Ja pirms gadu mijas vairākums zvanu bija saistīti ar klientu konsultācijām atcelto avioreisu dēļ un iespējām turpināt ceļu vai atgriezties mājās, tad pašlaik klienti saskaras ar bagāžas kavēšanos un pazaudēšanu,” informē If Apdrošināšana Atlīdzību centra vadītāja Iluta Šķipsna.
Patlaban aptuveni 50% If Apdrošināšanā saņemto atlīdzību pieteikumu ir saistīti ar atcetajiem un aizkavētajiem reisiem gada nogalē, kā arī nozaudēto vai aizkavēto bagāžu - klienti nav varējuši atgriezties mājās no Beļģijas un Lielbritānijas, citi nav varējuši turpināt iesākto ceļojumu uz Dominikānas republiku, Spāniju un Japānu un citiem galamērķiem.