Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Svētdiena, 29. decembris
Solveiga, Ilgona

Fotoradars uz Jūrmalas šosejas fiksē rekordlielu ātrumpārkāpēju skaitu

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
gm
g
"Un, gm, 1-2t ir sīkums (tici man, esmu braucis ar kravas auto) tāpat kā 50 km/h - vieglo auto ar padilušām riepām un bez ABS var apturēt mazāk kā 15 metros (tiesa, vēl kādi 10 tiks nobraukti, kamēr vadītājs reaģēs uz briesmām)." ----------------------------------------------- -------------------------------------- Nemels lūdzu. Varbūt atkārto fiziku un padomā par masu 1 t kas kustās ar ātrumu vismaz 50km/h. Lūdzu negadies šai masai ceļā, tad būs jāiemācās jauns termins - slapja vieta. Vispār tas nav smieklīgi. Par to braukšanas kultūru. Esmu daudz braucis Latvijā un ārzemēs. Tās ir pēdējās muļķības, ka Latvijā braukšanas kultūra ir zema, bet Eiropā, redziet, augsta. Tici man, arī tur pietiek idiotu. Vienkārši konstrole nopietnāka, viņi vai nu ir izķerti vai baidās, ka tiks noķerti. Daudzi ārzemnieki atbraucot uz Latvju pēkšņi brauc tāpat kā vietējie, jo zin, ka te var pārkāpt - nav nopietna kontrole, iespējams atpirkties, utt. Latvijas lielākā problēma ir - pārāk mīksta CP un vaji pārdomāta satiksmes organizācija. Runas par zemo kultūru ir ērts mīts. Urlām tās nekad nav bijis un nebūs. Un urlas būs vienmēr un visur. Jautājums ir tikai kura sabiedrība ļauj viņiem noteikt toni uz ceļa? Uz to ir jāspēj atbildēt.
fate
f
Varbūt tomēr paši pabrauciet pa Latvijas ceļiem, pirms sākat nolikt mūs, jebšu gribat turpmāk visur doties ar personīgo kājpiedziņu, ja jau šoverīši ir tik ļauni un briesmīgi? Esmu galīgi "zaļš" braucējs, taču pat manam braukšanas līmenim reti kurā vietā "asie" pagriezieni tiešām ir bīstami, un ne reizi vien esmu redzējis idiotiskus ātruma ierobežojumus uz šosejām, kurus es, nepieredzējis vadītājs, cenšos ievērot, kamēr pārējie, mani lādēdami, nesās garām uz vismaz 70 km/h, ja tur tiešām ir jebkāds iemesls samazināt ātrumu (vairumā gadījumu nav). Un, gm, 1-2t ir sīkums (tici man, esmu braucis ar kravas auto) tāpat kā 50 km/h - vieglo auto ar padilušām riepām un bez ABS var apturēt mazāk kā 15 metros (tiesa, vēl kādi 10 tiks nobraukti, kamēr vadītājs reaģēs uz briesmām). Un, nē, ātrums nebūt nav galvenais - man šonedēļ divreiz ceļu nedeva divas blondīnes, kuras brauca ar mazāk nekā 10 km/h, bet pirms pāris mēnešiem regulējamā krustojumā, pašam veicot kreiso pagriezienu, viens opaps ar savu franču miskasti pēkšņi(!) no labās joslas ar vismaz 30 km/h lielu ātrumu norāva pa kreisi gar mana auto purnu - lieki piebilst, ka man toreiz vārda tiešā nozīmē ceļi sāka ļodzīties, iedomājoties, ka kāds tiešām var kaut ko tādu izdarīt. Respektīvi, problēma ir braukšanas kultūrā, kura būtībā neeksistē, bet tās vietā ir kaut kādas padomju mantojuma paliekas, kuru pamatideja ir CSN regulāra un masveidīga ignorēšana. Un no šī padomju "kultūras" relikta pēc iespējas ātrāk būtu jātiek vaļā, jo Eiropeiskai valstij tik barbariskas ieražas nepiestāv. Diemžēl daļēji pie mūsu braukšanas ne-kultūras vainojama ir pati valsts, kas, piemēram, liek braukt uz 90 km/h pa trīsjoslu šoseju (jā, vienā virzienā), pa kuru droši var braukt vismaz uz 110 km/h, kas pirms gadiem tur pat bija atļauts. Vai, vēl ļaunāk, liek uz 50 km/h vilkties posmā, kurā 70 km/h būtu jānosaka par minimālo ātrumu. Arī koku aizsegtas ceļazīmes un pat sarežģītos un unikālos krustojumos neesošie ceļa apzīmējumi, kuru dēļ vadītājiem krustojums jāizbrauc, paļaujoties uz acumēru un vietējo tradīciju pārzināšanu, nebūt nepalīdz.
cool
c
Kāds nevar ieteikt labu antiradara modeli?
Grads
G
Un ļoti labi... vairāk radaru, daudz vairāk vajag, tad mazāk kļūs to atsaldēto skrējēju, kuri dažu sekunžu dēļ gatavi skriet un riskēt ar citu dzīvībām un veselību. Protams, kad finansiāli būs iespējams izbūvēt autobāņus - attiecīgi norobežotus un kvalitatīvus - lūdzu 200 km/h, bet kamēr jābrauc pa tiem pašiem knapi salāpītajiem celiņiem, jāsoda bez žēlastības - varbūt kādam bānim ar laiku ar savāc naudiņu.
gm
g
Saskaņā ar dabas likumiem - Tu pats reiz esi bijis jaunais vadītājs un reiz būsi opītis. Uz ceļa atļautajam ātrumam jābūt izrēķinātam atbilstoši ceļa seguma kvalitātei, utt. Ja auto vadīšanas procesā tiek iesaistīta domāšana, tad uz ceļa var sadzīvot visu dzimumu, vecumu vadītāji ar visiem ceļu satiksmei atļautajiem transporta līdzekļiem. CP un CSDD nav jānodarbojas ar naudas pelnīšanu, bet gan ar drošības nodrošināšanu. Viens no rādītājiem ir bojā gājušo skaits uz 1000 iedzīvotājiem. Līdz šim šis traģiskais cipars Latvijā bija viens no augstākajiem Eiropā. Acīmredzama viela pārdomām. Te nav jāgrābstās gar tādiem abstraktiem jēdzieniem kā braukšanas kultūra, utt. Tas ir tikai un vienīgi sistēmas jautājums - kā ir organizēta satiksmes un cik efektīvi tā tiek kontrolēta. Tas nozīmē, ka jāatrdo visiem pieņemami veidi kā regulēt kustību un kā efektīvi no tās padzīt tos, kuri ignorē kārtību un apdraud pārējos. Civilizētā pasaulē jau sen ir sapratuši, ka auto satiksme r paaugstinatas bīstamības avots sabiedrībai un tur stingri, bez liekas filosofēšanas, jānodrošina kārtība. Tādēļ bez kompromisiem tiek izmantoti visi iespējami kontroles veidi - fotoradari, nemarķēti policijas auto, kameras, utt. Bez jelkādām atrunām. Tur kur ar ātrumu 50, 90, 100 km/h un ātrāk pārvietojas 1, 2 t un vairāk t smagas dzelzs kastes ar cilvēkiem iekšā, tur jābūt maksimālai stingrībai. Katrs var rīkoties ar savu dzīvību kā viņam ienāk prātā, bet apdraudēt citus, tas jau ir noziegums.
Wala
W
doma nav peļama, bet tad ir jānosaka max ātrums LV teritorija 80km/h, jo tas nereti ir ātrums ar kādu opīši un jaunie vadītāji velkas pa celiem. Tad visiem būs droši. ;) Un kas vēl labāk - ekonomēsim degvielu uz nebēdu - ka minimums 1 litru uz 100km tas ieekonomēs LV vidējam vadītājam kas brauc +10km/h no atļautā !!! Un radari atmaksāsies nedēļas laikā, un valstij ar būš labs ienākums. ;) Tikai ja godīgi - jēga tam visam, ja ziemā tapat pa visiem mūsu ceļiem tauta brauc ar 90+km/h un nekas. Tad kur problēma pa sausu asfaltu vilkt līdz pat 120 km/h ?!?!? Pie labām lietus riepām - arī slapjš laiks nav probza !!! Tāpat Letiņi brauc Lietuvā ar 130 km/h, Vācijā pa bāni arī 200 km/h utt... Katram tra drošais ātrums būs atškirīgs, tieši tāpat ka dažādiem auto ir dažāds bremzēšanas cēļš utml. ;)
gm
g
Vairāk radaru, vairāk sodu, vairāk ienākumu valstij. Labi. Drīz daļa vadītāji sāks braukt lēnāk un uzmanīgāk. Mazāk avāriju, mazāk līķu, smagi ievainoto - atkal vastij labi. Policijai un CSDD jāsāk aktīvāk darboties. Nav ko čammāties. A'gudrīšu kas muldēs vienmēr pietiks. Lai tik runā, bet ja pārkāpj likumu, lai maksā.
ciniķis
c
IeM VP brīdina - braucot ar atļauto ātrumu tu apzodz valsti!:)))
Piekāst
P
Radars uzstādīt jau ierobežojuma pašās beigās netālu no zīmes , kas atceļ ierobežojumu. Tādējādi, tikuši cauri ceļa remonta zonai, daudzi autovadītāji sāk uzņemt ātrumu, un te pēkšņi noslēpts radars!Tā ir Latvijas policijas vislielākā cūcība, rupja tautas drāšana. Ja reiz gribēja tiešām objektīvi sodīt pārkāpējus, tad radārs bija jāliek ceļu remonta zonā vai pirms tās, kur lielākā daļa tiešām ievēro ātruma ierobežojumus!
Rembo
R
Diezin cik avārijas tur reāli ir bijušas... pēc raksta var spriest, ka gandrīz katru dienu. Kāpēc līdzekļi nav izlietojami lietderīgi citās sfērās?
trusis nejaukais
t
perfekts pierādījums tam, cik bezjēdzīgi ir mūsu fotoradari. un ja lielākā daļa ignorē ceļazīmi tad varbūt nevis viņi ir stulbeņi bet tā zīme ir idiotiska? vai gadījumā SUB un CSDD nesaskata savu vainu tajā, ka autovadītājiem ir šāda attieksme pret ceļazīmēm, proti, dēļ idiotiskām ceļazīmēm autovadītājiem vairs sen nav pārliecības, ka tās ir objektīvas, ka CSDD tās izliek atkarībā nono situācijas,nevis pēc kautkādiem novecojušiem standartiem. Un visbeidzot - tā ir tukša d****** no SUB puses par to, ka tā var sodīt visus - muļķības, ja radara attēlā ir redzami divi auto viens otram blakus - kuram uzliksi sodu? :)))))))
xxx
x
Pa to naudu varēs kādu bedrīti aizlāpīt..!!! Vai vismaz prēmijas CP izmaksāt..!!!
ahmeds
a
Ja es butu Murniece, es izsauktu Zivtinju uz paklaja un prasitu, kada ir strategija lai uzlabotu droshibu uz celjiem. Un kas Zivtinjam sakams par to, ka fotoradari, ka redzams to neuzlabo. Cilveki tik un ta parkapj atrumu.
but
b
Kurš punkts šajā Ceļu policijas darba organizācijas instrukcijā ļauj pārkāpt CSN?
nja
n
CP kautkadi iekshejie noteikumi , punks ja nemaldos 81. Tur ari minets ka shiem nav paredzets veikt atruma kontroli vietas , kur uz cela remonta laiku uzstaditas pagaidu cela zimes.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas