Viņš sacīja, ka asfalta segumā parasti ir aptuveni pieci līdz seši procenti bitumena, bet vietām tehnisku iemeslu dēļ tā koncentrācija var būt lielāka. Karstumā bitumens izsvīst ceļa virspusē un ir ļoti slidens.
"Uz ceļa vietām ir pilnīgi melns, un tur bitumens nāk ārā," paskaidroja Naudžuns, uzsverot, ka tieši tumšākie ceļa posmi var būt slideni.
Karstā laika dēļ asfalta ceļos no automašīnu svara veidosies rievas. Īpaši izteikti tas notiek pilsētās, kur gan asfalts vairāk uzkarst, gan satiksmes intensitāte ir lielāka. Kā piemēru viņš minēja Aleksandra Čaka ielu Rīgā, kas jau tagad izceļas ar ļoti dziļām iebrauktām rievām.
Pašreizējos apstākļos, kad satiksme ir intensīva un ļoti nozīmīga, ierobežot to karstā laika dēļ faktiski nav iespējams, tādēļ atliks vien vēlāk novērtēt bojājumus un tos labot, klāstīja Naudžuns.
Uzņēmuma Latvijas Valsts ceļi pārstāve Daiga Mežapuķe norādīja, ka uzņēmuma darbinieki sekos līdzi situācijai uz ceļiem un nepieciešamības gadījumā informēs sabiedrību par satiksmes ierobežojumiem.
Karstā laika dēļ daži ceļu posmi var kļūt bīstami slideni
Karstajā laikā daži ceļa posmi bitumena izsvīduma dēļ var kļūt bīstami slideni, pastāstīja inženierzinātņu profesors Juris Naudžuns.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.