Lai gan šobrīd nevar runāt par iespējamām termināļa izmaksām, kā piemēru var minēt termināļa Polskie LNG projektu Polijā. M.Balodis skaidroja, ka pašalik būvējamā termināla jauda ir 5 miljardu m3, bet kopējās būvniecības izmaksas ir ap 900 miljoniem eiro.
M.Balodis norādīja, ka sašķidrinātās gāzes izmaksas pēdējo divdesmit gadu laikā ir pakāpeniski samazinājušās no aptuveni 700 dolāriem par tonnu līdz 400 dolāriem par tonnu 2010.gadā, un, ievērojot šo cenas virzības līkni, var prognozēt, ka sašķidrinātās gāzes cena turpmākajos gados var pakāpeniski pazemināties arī turpmāk. Viņš skaidroja, ka tas pamatojams ar tehnoloģiju attīstību, kā arī faktu, ka vēl pagaidām salīdzinoši neliels skaits valstu izmanto sašķidrinātās gāzes tehnoloģiju savu vajadzību nodrošināšanai.
Uzņēmuma Izpētes un attīstības direktors skaidroja, ka sašķidrinātās gāzes termināļa pozitīvie aspekti ir naftas cenas sagaidāmais straujais pieaugums. “Turklāt, par labu sašķidrinātās gāzes termināļa būvniecībai kalpo arī tāds faktors kā - atradnes vairākos pasaules reģionos, tajā skaitā politiski stabilākos, nekā nafta,” norādīja M.Balodis. Viņš arī minēja, ka, attīstoties sašķidrināšanas un transportēšanas tehnoloģijām, piegāžu izmaksas samazināsies, savukārt ilgtermiņa līgumos tiks mazināta cauruļvadu dabasgāzes cenu piesaiste naftas cenām.
Patlaban pēc Latvenergo pasūtījuma starptautiski atzīti britu konsultanti veic izpēti par Latvijas termināļa būvniecības lietderīgumu. Viens no izpētes uzdevumiem ir termināļa optimālās jaudas un investīciju apjomu noteikšana, kā arī projekta atmaksāšanas aprēķinu veikšana. Izpēti ir paredzēts pabeigt līdz jūnija beigām.