LTV ģenerāldirektors norādīja, ka LTV bijis "garš un grūts konkurences ceļš", lai iegūtu tiesības retranslēt KHL spēles, un pēc tam, kad LTV noslēgusi līgumu ar "Reklāmas aģentūru Persona", Kots esot saņēmis draudu īsziņas no Pirmā Baltijas kanāla (PBK) vadītāja Oļega Solodova."Solodova kungs rakstīja, ka es sēdēšot cietumā. Es latviski atbildēju, ka nesaprotu viņa teikto, viņš krieviski atbildēja, ka prokuratūrā es visu sapratīšot. 19.septembrī apzināti devos uz Rīgas "Dinamo" spēli "Arēnā Rīga", lai personiski satiktu Solodovu, kurš man nekautrējoties atzina, ka tā esot konkurences cīņa," sacīja Kots.Kots arī norādīja, ka aiz tā visa slēpjas apstāklis, ko viņš iepriekš nav zinājis: "Solodovs un "Reklāmas aģentūras Persona" amatpersona Oļegs Vlasenko esot sīvākie ienaidnieki un šādā veidā kārtojot savas savstarpējās attiecības, kuru krustugunīs tagad esot nonākusi arī LTV."Solodova viedokli pagaidām nav izdevies noskaidrot, taču PBK pārstāvji solīja to sniegt.LTV ģenerāldirektors arī sacīja, ka Solodovs esot rakstījis iesniegumu Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojam (KNAB).KNAB preses pārstāvis Andris Vitenburgs iepriekš apliecināja, ka birojā ir saņemti iesniegumi saistībā ar LTV sponsorēšanas un reklāmas piedāvājuma pārdošanu "Reklāmas aģentūrai Persona". KNAB iesniegumus izvērtē, bet plašāka informācija par to saturu netiek sniegta.Kots uzskata, ka arī telekompānijas "TV3" vadība patlaban cīnās, lai sabiedriskajai televīzijai nebūtu šādu pārraižu, jo iepriekš arī "TV3" ir translējusi "Dinamo" spēles. Attiecībā uz cenu aptauju, kurā izvēlēta "Reklāmas aģentūra Persona" kā reklāmu pārdevējs, Kots pauda, ka piedāvājumi esot izsūtīti visām lielākajām reklāmas aģentūrām. Tomēr saņemta tikai viena atbilde no minētās reklāmas aģentūras, kura esot bijusi gatava sadarboties.Kots noliedza raidorganizāciju asociācijas bažas par to, ka šajā projektā tiks izmantota valsts dotācija, kas paredzēta valsts pasūtījuma realizācijai. "KHL retranslāciju izmaksas tiks segtas no LTV reklāmas ieņēmumiem. LTV šim projektam valsts dotāciju neprasīs," sacīja Kots.LTV ģenerāldirektors informēja, ka "Reklāmas aģentūra Persona" nav samaksājusi līgumā noteikto avansa maksājumu, tādēļ LTV lauzīs līgumu ar šo aģentūru.Kots atzina, ka iepriekšējās divas sezonas, kad LTV retranslēja KHL spēles, šo projektu bijis daudz vienkāršāk realizēt, taču tagad pēc tā radies pieprasījums un sākusies aktīva konkurences cīņa. Kots sacīja, ka iepriekšējās sezonas pats personīgi ir bijis atbildīgs par šo projektu un to grasoties darīt arī turpmāk."Iepriekšējos gados es personīgi esmu sagādājis sadarbības partnerus un sponsorus KHL projektam. Ja nav milzīgi lielas vienošanās tirgū boikotēt LTV, neredzu problēmas šo projektu nofinansēt. Es pats personīgi strādāšu kā aģents un piesaistīšu reklāmdevējus. Kāpēc to neuzņēmos jau sākumā? Neuzskatīju, ka LTV ģenerāldirektoram būtu ar to jānodarbojas, bet tagad nav citas izvēles," sacīja Kots.Jau ziņots, ka laikraksts _Diena _ziņoja par to, ka iespēja par miljonu eiro jeb vairāk nekā 700 000 latu iegādāties Latvijas Televīzijas (LTV) sponsorēšanas un reklāmas piedāvājumu, kas vēlāk ļautu tirgot reklāmas hokeja klubu (HK) _Rīgas Dinamo_ un _Rīga _spēļu translācijās, izrādījās nenorijams kumoss pat Latvijas lielākajām reklāmas aģentūrām, taču to paņēmusi firma, kas uz lielo aģentūru fona izskatās salīdzinoši necila.
LTV lauzīs līgumu par reklāmu pārdošanu uz KHL spēlēm
Latvijas Televīzija (LTV) lauzīs līgumu ar uzņēmumu "Reklāmas aģentūra Persona", kas iepriekš par miljonu eiro (702 800 latiem) ieguva tiesības tirgot reklāmas hokeja klubu Rīgas "Dinamo" un "Rīga" spēļu translāciju laikā, taču nepilda saistības, un LTV ģenerāldirektors Edgars Kots personīgi apņēmies nodarboties ar reklāmdevēju piesaisti, apliecināja Kots.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.