c.) - apmēram 1400 cilvēku;Drošības pasākumu koordinācija (policija, bruņotie spēji, ugunsdzēsības dienests, robežsardze, u.c. ) – apmēram 8000 cilvēku;Medicīniskais nodrošinājums Latvijā samita dienās – vairāk kā 400 cilvēku;Mediju akreditācijas centra un preses centra darbības nodrošināšana (akreditācijas centrs, preses centrs, TV un radio tehniskais nodrošinājums, tulkošana, mediju ‘pūlu’ eskortēšana, u.c. ) - apmēram 200 cilvēku;Kultūras pasākumi (NATO valstu vadītāju dzīvesbiedru programma, koncerts valstu vadītājiem Latvijas Nacionālajā operā, mediju pieņemšana, u.c.) – 780 cilvēki;Ēdināšanas nodrošināšana (vakariņas NATO valstu vadītājiem, pieņemšana ārlietu un aizsardzības ministriem, brīvprātīgo ēdināšana, policijas un karavīru ēdināšana, u.c.) – apmēram 750 cilvēku;Publiskās diplomātijas pasākumi ( Jauno līderu forums, akadēmiskā Rīgas konference, „Atvērtā māja” Dailes teātrī, vieslekcijas vidusskolās, NATO transformācijas izstāde, u.c.) – apmēram 600 cilvēki;Sakaru un informācijas tehnoloģiju nodrošinājums – 160 cilvēki;Transporta un loģistikas jautājumi – apmēram 600 cilvēki;NATO samita brīvprātīgie – apmēram 600 cilvēki;Dāvanu sagatavotāji (medijiem un delegāciju pārstāvjiem) - apmēram 300 cilvēki.
Savukārt NATO samita bezmaksas telefona darbības laikā no 20. oktobra līdz 29. novembrim pavisam no Latvijas iedzīvotājiem saņemti 63 tūkstoši zvanu. Statistika liecina, ka pārsvarā iedzīvotāji interesējušies par drošības zonām un transporta kustību, kā arī lidostas darbību NATO samita dienās. Savukārt, juridiskās personas pārsvarā interesējās par preču un pakalpojumu piegādes jautājumiem.