Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +11 °C
Daļēji apmācies
Otrdiena, 15. oktobris
Hedviga, Helvijs, Eda

Pētījums: Cilvēki visvairāk "uzķeras" uz reklāmām internetā

Lai gan Latvijas iedzīvotājiem patīkamāka šķiet reklāma žurnālos un avīzēs, taču visvairāk no reklāmas ietekmējušies tieši interneta lietotāji. 

66% interneta lietotāju reklāma internetā kaut reizi ir pamudinājusi iegādāties kādu produktu vai pakalpojumu.

Savukārt reklāma drukātajā presē - avīzēs un žurnālos - pirkumu veikt pamudinājusi 65% šo izdevumu lasītāju, bet televīzijas reklāma - 54% TV skatītāju, vides reklāma - 37% Latvijas iedzīvotāju, savukārt radio reklāma - 34% radio klausītāju, informē pētījumu aģentūras "TNS Latvia" mediju pētījumu projektu direktors Miks Traubergs.

No reklāmas avīzēs un žurnālos informāciju patīk iegūt 71% lasītāju, no vides reklāmas - 66% Latvijas iedzīvotājiem, savukārt no reklāmas radio - 65% klausītāju. 62% iedzīvotāju patīk reklāma internetā, bet vismazāk iedzīvotāju pozitīvi izturas pret reklāmām televīzijā - tikai 36% skatītāju, informēja Traubergs.

Pētījumā "TNS Latvia" aptaujāja 905 respondentus. Pētījums veikts pēc žurnālu izdevēju - "Rīgas Viļņi", "Žurnāls Santa", "Dienas žurnāli" un "Lilita" - pasūtījuma.

"Rīgas Viļņi", "Žurnāls Santa", "Lilita" un "Dienas žurnāli" pašlaik izdod kopumā 58 dažādai tematikai veltītus žurnālus. Šo žurnālu kopējā ikmēneša tirāža ir 2,328 miljoni eksemplāru.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas