26,4% respondentu norādīja, ka biznesa nolūkos izmanto Twitter.com, 22,6% - Facebook.com un 20,8% - Draugiem.lv. Tikai 18,9% kompāniju nav reģistrējušās nevienā no sociālajiem tīkliem. Iepriekšējā GARM Technologies pētījumā par sociālo tīklu izmantošanu, kurš tika veikts pirms gada, Draugiem.lv ieņēma pirmo vietu, bet Twitter.com vēl nebija ne tuvu tik populārs.Pamatā bizness izmanto sociālos tīklus jaunu klientu piesaistīšanai (25,6%) un/vai, lai palielinātu kompānijas produkta atpazīstamību (25%). Tikai 12,8% respondentu ir reģistrējušies sociālajos tīklos ar mērķi paaugstināt eksistējošo klientu lojalitātes līmeni. 3,8% kompāniju nezin, kāpēc viņi atrodas sociālajos tīklos, 5,1% to dara tāpēc, ka tas ir moderni un visi par to runā, un 2,4% respondentu vienkārši vēlas paspēlēt interesantas spēlītes.Neskatoties uz to, ka kompānijas pietiekami aktīvi izmanto sociālos tīklus noteiktu biznesa mērķu sasniegšanai, tomēr uzņēmēji nevelta pietiekamu uzmanību darba rezultātu vērtējumam šajos portālos. Tikai 37,5% respondentu veic sociālo tīklu aktivitāšu analīzi un tiem ir priekšstats par to, cik tas ir efektīvi.Pētījumā piedalījās 314 Latvijas kompānijas.
Pētījums: Twitter Latvijā kļūst populārāks par draugiem.lv
Vairums Latvijas kompāniju profili ir sociālajos tīklos, un kā populārākais no tiem ir Twitter.com. Otrajā vietā ierindojies Facebook.com, bet trešajā vietā - Draugiem.lv, teikts Latvijas bizness un Internets ceturkšņa pētījumā, kuru veica hostinga pakalpojumu sniedzējs GARM Technologies kopā ar Latvijas Interneta asociāciju.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.