Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +11 °C
Daļēji apmācies
Sestdiena, 21. septembris
Matīss, Modris, Mariss

Pirms referenduma visvairāk reklamējusies Vienotība un Lembergs

Pirms referenduma visvairāk reklāmu plašsaziņas līdzekļos izvietojusi partiju apvienība Vienotība, kas uz priekšvēlēšanu tēriņiem neattiecināmajā laikā reklamējusies tikai nedaudz mazāk nekā pērn vēlēšanu kampaņas laikā kopā, portālu Diena.lv informēja sabiedriskās politikas centra Providus pētniece Iveta Kažoka.

Šāds secinājums radies, apkopojot Providus 11.Saeimas priekšvēlēšanu perioda pirmos mediju monitoringa rezultātus.

Savukārt no politiķiem neapstrīdams līderis ir Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) virzītais premjera amata kandidāts Aivars Lembergs, kura individuālās reklāmas televīzijas kanālā LNT izmaksājušas aptuveni 40 000 latu.

Providus secinājis, ka līdzīgi kā pērn, arī šogad ir novērojama grandioza Ventspils pašreklāmas kampaņa. No 1.jūnija līdz 20.augustam Ventspils dome un Ventspils Attīstības aģentūra ir izvietojušas divu stundu reklāmu kopapjomu nacionālā mēroga televīzijās, liecina mediju monitoringa rezultāti. “Kampaņas kopējās izmaksas varētu būt jau pārsniegušas 100 000 latu, turklāt uz tām netiek attiecināti īpašie politisko reklāmu izcenojumi. Līdzīgi kā 2010.gadā, tas varētu liecināt, ka pašvaldības institūciju budžets tiek tērēts ar nolūku netieši aģitēt par ZZS,” uzskata I.Kažoka.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas