Viņš paskaidroja, ka "Plus punkts" ir atjaunojis sadarbību ar "Preses servisu" un panākti labvēlīgāki biļešu tirdzniecības nosacījumi, kas tagad neradīs "Plus punktam" zaudējumus. Kārkliņš gan piebilda - lai gan biļešu tirdzniecība atjaunota, "Plus punkts" neatkāpjas no uzskata, ka "Rīgas satiksmei" (RS) nav nepieciešams starpnieks biļešu realizācijai.
Jau vēstīts, ka "Plus punkts" jūlija beigās pārtrauca tirgot tramvaja un trolejbusa biļetes savās tirdzniecības vietās, jo "Plus punktu" neapmierina RS izraudzītā biļešu izplatītāja - "Preses servisa" - piedāvātie nosacījumi. "Plus punkts" vērsās RS ar lūgumu sadarboties tieši, nevis caur starpnieku - "Preses servisu".
RS sabiedriskā transporta biļetes tagad tirgo arī "Rimi", "Maxima" un "Supernetto" veikalos, un tuvākajā laikā tās varēs nopirkt arī veikalos "Mego" un "Drogas".
Domstarpības starp RS, "Preses servisu" un "Plus punktu" sākās jau apmēram pirms pusotra gada. Kad tramvajos tika ieviesti kompostieri un biļetes pārtrauca tirgot konduktori, RS izsludināja konkursu par biļešu izplatīšanu, un tajā uzvarēja "Preses serviss", tādējādi kļūstot par starpnieku biļešu tirdzniecībā.
"Plus punkts" ir otrs lielākais preses mazumtirgotājs Latvijā pēc "Narvesen Baltija", kam pieder "Narvesen" un "Preses apvienības" tirdzniecības vietas.
Mazumtirgotājs "Plus punkts" pagājušajā gadā strādāja ar 28,978 miljonu latu apgrozījumu, kas ir par 5,489 miljoniem latu jeb 23,4% vairāk nekā 2006.gadā.
Uzņēmuma īpašniece, pēc "Lursoft" datiem, ir Lihtenšteinas investīciju kompānija "Ibofa Establishment".
"Rīgas satiksme" nodrošina Rīgā pasažieru pārvadājumus ar autobusiem, tramvajiem un trolejbusiem. 2007.gadā uzņēmums pārvadāja 267,2 miljonus pasažieru, kas ir par 7% mazāk nekā 2006.gadā, iekasējot 40,4 miljonus latu, kas savukārt ir par 28,7% vairāk nekā gadu iepriekš. Uzņēmuma vienīgais īpašnieks ir Rīgas dome.