PTAC mājaslapā publicētie lēmumi liecina, ka reklāmraksts par Leo Lī Gabora trīs Ķīnas monētām publicēts "Lauku avīzes" izdotajā žurnālā "Mājas Viesis", "Izdevniecības nama FENSTER" izdotajos izdevumos "Televīzijas Programma" un "TV Programma", "Izdevniecības "Rīgas Viļņi"" izdotajā "Kas Jauns" un "Žurnāla Santa" izdevumā "Ieva". Šajos izdevumos reklāmraksts ievietots pēc "Mediapool" pasūtījuma, kam savukārt reklāmas devējs bija Igaunijas uzņēmums "Destina Ou".
Reklāmrakstā, kura izplatīšanu PTAC atzinis par negodīgu komercpraksi, teikts, ka Leo Lī Gabora trīs Ķīnas monētas "palīdz piepildīt trīs steidzamas ar naudas saņemšanu saistītas vēlēšanās.. var palīdzēt laimēt daudz naudas, atrast labi apmaksātu darbu vai gluži negaidīti saņemt lielu naudu".
Jau vēstīts, ka laikraksts Diena izpētīja, ka uzņēmums, caur kuru Latvijas iedzīvotāji saņem sūtījumus ar solījumiem sagādāt laimi, reģistrēts kādā Maskavas forštates daudzdzīvokļu mājā, bet norādītajā dzīvoklī durvis neviens never.
PTAC uzsver, ka reklāma, kurā sniegts apgalvojums, ka prece vai pakalpojums var palīdzēt loterijās, izlozēs vai azartspēlēs, ir uzskatāma par jebkuros apstākļos maldinošu komercpraksi un tādējādi aizliegtu, un to sodītie uzņēmumi nevarēja nezināt.
Sodītajiem uzņēmumiem ir tiesības PTAC lēmumu pārsūdzēt Administratīvajā rajona tiesā viena mēneša laikā pēc lēmuma spēkā stāšanās.