Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +8 °C
Daļēji apmācies
Otrdiena, 15. oktobris
Hedviga, Helvijs, Eda

Rīgas satiksme

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
D
D
Autors totāls cirvis. tā jau tiem kaktu žurnālistiem ir, ja neko nejēdz tad jāuzraksta kāds raksts par RS un to ka viss ir slikti. Stipri šaubos vai tu autorp pat 'biļeti atšķirībā no pārējiem nopērc
Annai
A
skolēna mēnešbiļete vecākiem izmaksā turpat 20 latus mēnesī? Tas ir, lai bērns tiktu uz skolu un ārpusstundu nodarbībām. ----------------------- Parasti jau skolas Rīgā atrodas nelielas pastaigas attālumā. Ja gribi lai bērns iet elitārā skolā centrā, tad maksā vien ...
Roma
R
''Rīgas pilsētai atšķirībā no Latvijas valsts nauda ir. Kamēr valsts budžets cīnās ar deficītu, Rīgas pašvaldība 2010. gadu beidza ar budžeta pārpalikumu vairāk nekā 83 miljonu latu apjomā. Plānots, ka 2011. gadu pašvaldība pabeigs ar vairāk nekā 37,6 miljonu latu lielu budžeta līdzekļu atlikumu. 2011. gada pirmajā ceturksnī pašvaldības budžeta ieņēmumi par 5,59 miljoniem latu pārsniedz plānoto'' AVOTS?
daj 10 kapeik
d
Raksts it ka par RS, bet lielakaa dalja ir veltiita RD slavinaashanai. Bet ko gan var gaidiit no SC prieksveeleshanu agitaatora
Dace
D
Rīgas satiksme var atļauties darīt kā grib, jo, ja pietrūks naudiņas, tad paprsīs Rīgas Domei vai piedraudēs sadārdzināt tarifus. Diez vai viņi tā varētu atļauties rīkoties, ja tas būtu privātais bizness. Kontroles mehānisma praktiski nav. Braucu katru dienu ar trolejbusu uz un no darba, bet kontroli gada laikā redzu apmēram 7-8 reizes. Mēdzu pasekot līdzi, cik pasažieri, iekāpuši transportā, pieiet pie dārgā aparāta, lai autorizētu savus e-talonus. Aina sekojoša; jo tālāk uz galapunktu Ķengaragā, jo mazāks skaits pasažieru autorizē savus e-talonus. Reiz sarēķināju zaudējums vienam pilnam trolejbusa maršrutam: sestdienas vakarā (ap plkst. 18.00) iekāpu apmēram pusceļā uz galapunktu Ķengaraga virzienā. Pēc manis (novēroju 2 trolejbusa durvis no 4) līdz galapunktam vēl iekāpa 17 pasažieri, no kuriem tikai 2 autorizēja e-talonus. Tātad zaudējums pa visu trolejbusu apmēram 30 LVL (15 pasažieri X0.50 X2(visas 4 durvis)X2(pilns maršruts, jo es braucu no pusmaršruta), bet tas ir tikai uz vienu pusi. Tātad turp un atpakaļ apmēram 60 LVL. Ja šo ciparu pareizinātu ar reisu skaitu dienā, tad vēl ar dienu skaitu mēnesī utt., tad arī sanāktu trūkstošais miljons. Runājot par kontroli, varu teikt, ka man parasti gadās 2 kontrolieri braucošā transportā. Zemē izmesta nauda. Nākamajā pieturā transports paliek tukšs. Piekrītu, ka ne visi maršruti ir problrmātiski, bet, manuprāt, problemātiskajos maršrutos būtu lietderīgi ieviest pastāvīgo konduktoru vai kontrolieri, kā tas bija agrāk. Tas nemaz nebūtu tik dārgi, piemēram, ja transports veic kaut vai 5 apļus, tad ir jau atpelnīts apmēram 300 LVL. Protams, vieglāk ir paprasīt dotācijas no nodokļu maksātāju naudas.
ce
c
tā rīgas satiksme tiešām ir "pārrijusies" Gan naudas izteiksmē , gan šķiet arī lieto atspirdzinošus dzērienus no kuriem gļuko. nekas nav kārtībā un viss ir pretīgi - i maršruti - i grafiki - i cenas - i kontrolētāji - i pakalpojums kā tāds un lai ko mainītu, tas vairāk atgādina sadistu pulciņa invāziju valsts struktūrā ar končas apsolījumu nomocītajiem, un ne vairāk! biedējoši? tauta sākusi pierast pie necilvēcīgas attieksmes un dzīves... nez kā tas izskatīsies garīgajā tautas veselībā ilgtermiņā??
jcx
j
Rīgas Satiksme drusku iekritusi stagnācijā, un sen. Autobusi darbojas uz dīzeli, lai arī to pastiprināti zog (un turpinās pie šīm algām/cenām), sen varēja visus busus pārlikt uz gāzi, varianti ir un arī dīzeļiem ir gāzes iekārtas. Eiropā sabiedriskais parasti iet uz gāzi vai spirtu, pilsētu centrs taču, cilvēkiem jāelpo. Kā beidzās skandāls ar auto, ko RS iepirka un iznomāja domniekiem ar milzu pārmaksu? Nekā. Čušs. Tas pats stāsts, ka šī gada sākumā RS paveica grandiozu lietu - salika visus maršrutus uz kartes un sāka dot ārā pārsteigumu izsaucienus un sajūsmu par tehnoloģiju attīstību. Vairākus gadus internetā ir kartes, kur visi šie maršruti ir attēloti, sen varēja palūkties par velti. Vēl būtu jāpiemin, ka nav mūsu maršrutu laika grafiki salāgoti - pasažieru ērtības pēdējā vietā. P.S. Ceturtā rindkopa "par reizi augstāka" būtu jālieto "par kārtu augstāka", tad būtu tuvāk latviešu kā krievu valodai.
Pretrunu politika ...
P
Cilvēki migrē uz Rīgu un degviela kļūst dārgāka - liekas, ka tieši šādos apstākļos Rīgas sabiedriskā transporta lietotāju skaits palielinātos. Arī jaunājos sabiedriskā transporta projektos (piem., 6. tramvaja pagarināšana), RD sludina, ka sabiedriskā transporta pieprasījums pieaugs! Bet reisi tiek samazināti. Piekrītu autoram - ja RS sniegto pakalpojumu apjoms samazinās, tad jāsamazina RS administrācijas lielumu. Ja Rīgā paliktu tikai viens tramvajs, kas vienu reizi dienā kursētu, vai tad arī RS administrācija saglabātu savu esošo darbinieku skaitu? Otrs interešu konflikts - par Rīgas garažām un ielu stāvvietām RS iekasē naudu - vai RS vairāk nopelna no tā, ka cilvēks novieto mašīnu visu dienu maksas stāvvietā, vai atbrauc uz centru ar tramvaju?
Seniors
S
Rīgai vēl iespēja sekot Jelgavas piemēram un pēc 20.00 slēgt pilnīgi visu maršrutu reisus. Tad gan būtu ekonomija ...
igauņi pret korupciju
i
labs igauņu izveidots apps android telefoniem. ja esi samaksājis kukuli visādiem cūkām, ieraksti, lai tauta zina. lietuvieši aktīvi savējos kukuļņēmējus jau atzīmē. Būtu labi, ja "iereibušie" velosipēdisti arī šo to ierakstītu w w w--bribespot--c o m
Roma
R
RS vadība turklāt nekaunīgi melo, ka 4 tramvajs ejot ik pēc 1 - 2 minūtēm. Vislielākajās maksimumstundās tas iet pēc 5 - 6 minūtēm, kas tomēr ir 3x retāk nekā apgalvo RS! Ieteiktu izlepušajiem kundziņiem pabraukt ar 4 tramvaju - tas vienmēr ir pilns, gan maksimumstundās, gan dienā. Tiešām samaziniet sev mersedesus - aprijušies līdz ārprātam pa domi dzīvodamies
Anna
A
Pie reizes neaizmirsīsim, cik dārgs ir sabiedriskais transports Rīgā pret vidējo algu Latvijā. Cena tāda pati kā vienā no Eiropas dārgākajām pilsētām - Parīzē! Vai tas nav absurds? Domāju, ka Rīgas Satiksme peldas naudā, to jau redz arī pēc algu apjoma šī uzņēmuma galvām. Vai nav nenormāla situācija, ka laikā, kad ir bezdarbs un smaga krīze, minimālā alga - 180 uz papīra, skolēna mēnešbiļete vecākiem izmaksā turpat 20 latus mēnesī? Tas ir, lai bērns tiktu uz skolu un ārpusstundu nodarbībām. Vecāki - nodokļu maksātāji, nezina, kā galus savilkt, bet Rīgas pilsēta pelna 83 miljonus un Rīgas Satiksmes treknie kungi - prātam neaptveramas algas.
ucs
u
Viedi vārdi.
Latweets
L
Pozitīvi ceļi būtu vēl lielāka dotācija no Rīgas Domes lai točs nākamajā rakstā varētu gānīties par to, ka dotācija par lielu?
aha
a
No Rīgas satiksmes siles barojas Ušakova politbanda

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas