Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +5 °C
Apmācies
Trešdiena, 25. decembris
Stella, Larisa

Skolēnu nepietiekamo zināšanu iemesli - motivācijas trūkums, skolu sliktais nodrošinājums un pedagogu noslogotība

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Daiga
D
Laikam jau arī skolotāji vairs nenes nekādu atbildību, jo kārtība skolā, stundās ir .... nekāda! Mana mazmeita telefonā bija ierakstījusi dziedāšanas stundu 5. klasē. Ārprāts! Kliedzieni, svilpieni, blīkšķi un blākšķi, bet kaut kur fonā plinkšķina klavieres. Kā izrādījās- pie klavierēm darbojās skolotāja!
mamma-anonīmais š...
m
Joprojām nesaprotu darba burtnīcu nozīmi, kuras vienā otrā mācībā tā arī paliek pustukšas! Arī šo darbu pildīšana ir neinteresanta, garlaicīga, kas notrulina un rada negatīvu attieksmi pret visu šo procesu kopumā. Ja salīdzina šodienas kārtību skolā ar kārtību 20 gadus atpakaļ, tad šobrīd valda bardaks!
Sirmais
S
Visa nelaime ir bērnu tiesību pārspīlējumā. Tur nav nekā vairāk kā slinkošanas legalizācija.Prasīt lai bērns mācītos skolotājs nedrīkst - tiesībsargi neļauj. Smiekli nāk klausoties par bērnu motivāciju. Bērniem tādas nav un nevar būt ,jo viņi ir bērni un dzīvo bērna dzīvi. Motivācija ir jābūt skolotājam mācīt, nevis visu laiku domāt un uzmanīties no visādiem bērnu "aizsardzības" inspektoriem. Algu arī skolotāji saņem vienādu , iemāca bērnu vai pavada laiku pie bērniem.Aprīkojums skolās, labi ja tas ir agstā līmenī, bet tas nav galvenais to pierāda vecākā paaudz, kas labi mācījās bez jebkāda aprīkojuma.
anonīmais šakālis
a
Izglītības sistēmas galvenā funkcija - dot iespēju Zvaigznei ABC un citiem mantkārīgajiem buržujiem nopelnīt uz vecāku rēķina. Jāpārvērtē, ko māca un vai tas vispār ir vajadzīgs. Izglītības programma ir jāapstiprina viena visām skolām viena . Izglītības ministrijas ierēdņi ir slinki, dumji un korumpēti.
Ēriks
Ē
".. valda nenormāls SLINKUMS - kāpēc mācīties?? Izglītībai nav nozīmes!" 1) Atceroties savu jaunību, atļaušos apgalvot, ka bērni šajā vecumā neredz saikni starp mācībām un to nepieciešamību dzīvē. 2) skolai ir jāmāca dzīvē VISS nepieciešamais, ne tikai, kā lasīt, rēķināt, bet arī attieksme, lai bērns nebūtu "slinks", tai skaitā attieksme pret zinību apgūšanu, kā efektīvi mācīties u.t.t. Praktiski, nekas no tā nenotiek. Ir protams skolotāji, kas ar visu sirdi un dvēseli rūpējas par bērnu, tam palīdz, arī savā laikā, bet ir arī ļoti daudzi, kuri klasē kā pupas izber savas gudrības nepievēršot ne mazāko uzmanību tam, vai bērni ir materiālu sapratuši, vai mājas darbi ir izdarīti, vai bērnam ir uztveres grūtības vai vienkārši viņš nemāk sevi organizēt lai mācītos. Tie kuriem tas no dabas dots, tiem labas sekmes. Tiem kuriem nepieciešama kaut vai neliela palīdzība, starts lai viņš VARĒTU mācītes, tie tiek izmesti mēslainē ar skaidrojumu, ka viņš nēesot gribējis mācīties! Protams, tas nav tikai skolas pienākums. Vecākiem būtu jābūt galvenajiem, kas veido bērnu attieksmi, interesējoties par to sekām, pārliecinoties, ka mājas darbi tiek izpildīti, rādot, kā mācīties. Vienlaikus, daudzi vecāki vai nu paši to nesaprot, paši nekad nav mācējuši (diez vai kāds ar nepabeigto izglītību to bērnam spēs iemācīt) vai arī strādā divus darbus lai uzturētu bērnu pie dzīvības. Gribot vai negribot jāsaprot, ja skolas neuzņemsies interesi par katra bērna sekmēm, un nesniegs individuālu palīdzību bērniem, kuriem tas nepieciešams, rezultāti būs tādi, kādi viņi ir. Starp citu, to rakstu kā trīs bērnu Tevs'un ar daudzu (uzsveru, nebūt ne visu) skolotāju neieinteresētību saskaros regulāri.
dīvaini
d
Starp citu, veicot izlases veidā, skolēnu ķermeņa temperatūras mērījumus 3.,4. klašu skolēniem vienā no centra skolām, izrādījās, ka tā ir vienmērīgi paaugstināta, lielākajai daļai klases skolēnu un svārstījās starp 36,8 un 37,1 grādu. Interesanti, ka šos mērījumus kategoriski pieprasīja pārtraukt skolas direktore.
īstais Oskars
ī
Nezinu, kas tu esi par degenerātu, kas slēpies aiz mana nika, bet saprāta tev nav pat tik cik melns aiz naga. Uz tavām muļķībām pat atbildēt negribas. Idiots.
ES
E
Problēmai, manuprāt, ir vismaz vairākas saknes: 1) daudzi jaunie skolotāji, un nebūt ne sliktākie, aizbraukuši uz ārzemēm peļņā, jo šeit par skolās nopelnāmiem grašiem izdzīvot ir grūti; 2) sākumskolas klasēs skolēnu darbu nevērtē ar atzīmēm; 3) debilos skolēnus jau laicīgi nesūta uz komisiju, tur klasē tik ilgi, kamēr netraucē darbu ar savu uzvedību pārējiem. Viņiem jau laicīgi ir jānonāk speciālajā skolā - visiem būs labāk; 4) tagad skolēniem mazāk jādomā - bieži vien pietiek "uz dullo" pareizi aizpildīt testus; 5) skolēniem ir tiesības, bet pienākumu gandrīz nemaz nav; 6) totāls disciplīnas trūkums; 7) vecāku bezatbildība; 8) sabiedrības attieksme pret pedagogiem; utt. Tā varētu ilgi turpināt, bet no tā jau nekas nemainīsies.
....precīzi
.
Izglitibas lielākā problēma ir NESPĒJA sasistit reālo dzīvi un tās vajadzības ar mācību programmu. Elementāras lietas, kas ir mums apkārt tiek pārvērstas nesaprotamās formulās un gudros skaidrojumos vai dfinīcijās. -šo pseidozinātnisko buldurēšanu nosaucot par izglitību. ...Valsts ekonomiskais stāvoklis un iedzīvotāju pašspēja ir valsts izglītības spogulis. Un spogulis rāda, ka jaunais cilvēks, izejot 12 gadu ciklam, ko sauc par skolu, neko īstu savai dzīvei tā arī nav apguvis. Lielākai daļai pat ir izravēta sapratne par dzīves jēgu un tās mērķiem - ko pierāda lielākā daļa jauniešu atbildes par vēlēšanos emigrēt! Un tas jau ir nopietni! ......................... Labāk nepateiksi! Priecājos, ka vēl kāds tā domā.
who cares
w
Tas nemaina lietas būtību. Protams, ka pie vainas nav paši skolotāji (kaut gan skolēnu motivācija ir uz šamējo birkas) - izveidotā sistēma ir neefektīva, skolotāju daudz un algas zemas. Par papīriem - liekas, ka stipendija nav gluži piespiedu pasākums un uz tēmu neattiecas.
skola
s
Skolas vairs nav disciplinas!!!!!!!!!!!!!!! tapec ari nav sekmju.
iz dzives
i
Visa vaina ir skolenu tiesibu parmerigaa akcentesanaa. Skolotajs melns un mazins skolena prieksaa, kurs lamaa skolotaju 3 stavigiem vardiem. Padomju laikaa skolens muti bruket nedriksteja un ar nesekmigam atzimem uz nakamo klasi neparcela. Kapec jamacas. Paarcels tapat! Luk iemesli. Ja, skolotajs piedur pirkstu kadam slinkim, tad slinkis uzreiz raksta sudzibu, ka vinu fizsiski aizskarot. Kur mes taa aiziesim?!
muša
m
Skolotājiem jāraksta visādi debili papīri, tāpēc arī nav laika nodarboties ar mācīšanu! Paskatieties, kādas nevienam nevajadzīgu papīru ķīpas jāsacer, lai dabūtu 100 Ls Eiropas stipendiju!
BBBBBBBBBB
B
Galvenais ir visatļautība un liberālisms, kas saēd disciplīnu SKOLĀS un līdz ar to sekmes!
fiksais
f
Kad pēdējo reizi biji skolā?

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas