Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +11 °C
Daļēji apmācies
Otrdiena, 15. oktobris
Hedviga, Helvijs, Eda

Stendzenieks neredz kļūdas PLL kampaņā; rezultātus skaidro ar sabiedrības miegainību

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Nebruks
N
1.Vislielākā kļūda Erikam pasūtīja savu autoritāro kampaņu. Šo kļūdu sauc Šlesers. Kļūdu nevar labot, ja tā pati par tādu nejūtas. 2.Garīga kļūda bija "Sātana rakstu" latviskotāja ēna pār jau tā LPP sakompromitētajām konfesijām. Munkevica nonākšana cietumā, Lansmaņa - mūžībā, bija šī "garīguma" augļi. Tas nekas ka pirmis būrī nonāca pirms Saksa redaktorēšanās. Ragiem vieta PLL atmosfērā jau bija paredzēta. 3.Emocionāla kļūda bija visiem priekšā noliktais AŠ buldozers. Ja būtu iespēja sirsnīgi konturēt Ķirosona, Ulmaņa u.c. talantīgu vīru tēlus, viss būtu savādāk. AŠ tupums un atbilžu vienmēr gatavās kārtas to visu nosmacēja. Arī kadināla reputācijas sačakarēšana pašu katoļu acīs viņa pēdējā Aglonas uzrunā, bija emocionāla kļūda. 4. Uzzinot par Lapsas griķeni, AŠam nebja jābimbā, bet jāpavēsta: "Da pofig man tas tēva krimiķis... BIju vēl bērns... Ko jūs man viņa bumbas sieniet... Viņa noziegums nav mans noziegums...." Kaut kā tā. Nevis cieti tēlot pinkšķi. Jā, kampaņu laikā lietās asaras mēdz būt dārgākas par briljantiem, tad bija jāraud visiem PLL uzņēmējiem, kas sacījās mainīties paši un mainīt valsts ekonomiku. Ja Eriks pats nebūtu Pavļiks Morozovs AŠ ambrazūras publiski redzamajā priekšā, nebūtu ne tuvu pat šie 8%. Ja nebūtu augstāk minēto kļūdu, PLL būtu sasnieguši 12%. Bet ar cirvi rotas nekaļ. Vienkārši varu iedomāties, kā viņš šobrīd jūtas, tāpēc nav te ko gudrajiem gavilēt par viņa situāciju. Nav jau arī slikti, ka viņš vismaz vienu oligargāta spārnu neitralizēja. Tauta, kā parasti, nobalsoja par sev zināmajām vecajām šausmām. Vienotības, ZZS, SC ierindā ir tādi vecie piepes, ka ir pilnīgi skaidrs, ka LV politikā vēl ilgi nekas nemainīsies. Vienīgais izņēmums - Visu Latvijai veiksme. To lolojām sirsnības un ideālu atslēgā. Lai Dievs dod, ka piepes neinficētu. Paldies, Erik, par lomiku AŠ kāpurķēdēs. Pafunktierējam, kā neitralizēt citas politmūmijas, labi? Ātrāk atbrīvosies vieta gandarījumam un priekam.
Dace
D
Tas -cieti- bija stulbuma paraugs, kā apsmiekls pašiem reklāmas varoņiem! Nenoņirgties vien, kad redzi tos "cietos" večus!
Oma
O
Viņiem abiem ar Šleseru ir buldozers galvās, tādas bija arī tās reklāmas, kas cilvēkus vienkārši pazemoja.
Dīvaini
D
Uz katra staba redzu pa kļūdai, bet viņš neredz. Spēlējot šahu, jātrenējas domāt 5 gājienus uz priekšu.
zinis
z
kad labi rezultāti, tad labs stendzenieks... kad slikti rezultāti, vainīga miegainā sabiedrība... Ja sanāk bērni, tēvs malacis... Ja bērni nesanāk... mamma vainīga...
Kaspars
K
BLOW dod rezultatu tikai uz īsu laiku, pēc tam radošais cilvēks klūst par uzpūtīgu lūzeri. Šķiet, ka vienam otram šī aizraušanās atņēmusi realitātes sajūtu, kopā ar sirdsapziņu un reputāciju,
Purvs
P
Ja jau problēmas tautas miegainībā, tad - vajadzēja sarūpēt atbilstošu miegainās tautas modināšanas kampaņu. Reklāmisti paši taču visu laiku maļ, ka nav labas un sliktas, patiesas un nepatiesas, godīgas un negodīgas politiskās kampaņas, bet tikai EFEKTĪVAS UN NEEFEKTĪVAS! Tātad pēc Stendzeniekam pašam tik mīļajiem ciniskajiem principiem - Par labu Latviju kampaņa vienkārši bija neefektīva (varbūt arī laba, bet NE-EFEK-TĪVA!). Un attaisnojums nav arī tas, ka no sū pīrādziņu neizcepsi! Tad vienkārši nevajag sākt cept! EFEKTĪVĀS kampaņās tiek izsvērti riski, izrēķināta nepieciešamā naudiņa, lai riskus pārvarētu. Bet šoreiz klienti par lielu naudu ir vienkārši piečakarēti.
nu
n
vienkārši, divreiz vienā upē iekāpt parasti nevar. vecajiem trikiem, minimāli pārveidotiem, otrreiz nav lemts izdoties
coco
c
tas jau sen ir zināms, ka profesionāli konkursanti un balvu pelnītāji nav tas pats,kas aroda profesionāļi kā tādi. Bija interesanti vērot "paši varam" niekkalbju darbošanos un ļoti pārdomātu konkurentu, protams ar labu konulstantu piedalīšanos, šaha spēli. Jā, mēs tauta esam manipulējami, bet šodien ne ar spīdīgu stikla krellīšu un tirgus laukumā klaigātāju metodēm. Interesanti ir vērot arī Stendzenieka klientu reklāmas un komunikācijas ar sabiedrību mediju vidē. Tur arī tikai viens, māka sagrābt "piķi" un eleganti radīt priekštatu,ka tiek baigi profīgi strādāts. Man personīgi šķiet, ka samazinot reklāmas budžetu Moozam kaut uz pusi, cienījamiem Latvijas tirgus monopolistiem seila rādītāji nemainīsies. Tas nu tā, Stendzinieks ierūsē :) Kas attiecas uz kaku pārdošanu, tad kā mēs zinam vispirms ir jārada pieprasījuma pēc kakām tirgū un tādas neciešamas alkas pēc sūda, ka katrs sūda smakas kairinājums rada neadekvātus impulsus kājstarpē. Šī ,teoretiskais reklāmist, bija tikai pirmā daļa, saucas sūda noliegums. Ja budžetu trīskāršosiet un pie sasniegtā neapstāsieties, tad pēc 4 gadiem raudošus kakšus tauta iemīlēs. Vai tik dikti vajag?
tauta nav dumja
t
A. Stendzenieks vairākus mēnešus ar savām stulbajām reklāmām, cerēja apmuļķot tautu. Nesanāca, tā kā bija iedomājies Stendzenieks. Tauta ir gudrāka, nekā bija iedomājies Stendzenieks, jo neuķēras viņa uzlikto makšķeri. Turpmāk nekādi reklāmas saukļi nevar iespaidot tautu, jo tauta spēj atšķirt graudus no sēnalām.
+++++++
+
...AK !!! NABAGA, NABAGA STENDZENIEKS !!!.........vēl lielāku fiasko laikam grūti pat izdomāt......, PALDIES !!!!...., nabaga BURKOVSKIS jau arī centās cik var ar saviem vājajiem spēciņiem tai reti neveiksmīgajā raidījumā "Latvija, tevi dzird", kaut ko darīt lietas labā, kur tad nu visi vājie spēki bija salasījušies, lai mēģinātu kaut kā "izvilkt" nožēlojamo laupītāju kliķi......, žēl bija skatīties uz ārstu ĒRGLI, kurš tur minstinājās visai nepiederīgi........, sen jau BURKOVSKIM vajadzētu saprast, ka nav un nebūs labs raidījumu vadītājs, lai paliek pie filmu tulkošanas ieskaņojumiem......., bet patiesībā = varbūt tiešām STENDZENIEKS darīja visu, lai izgāztu "AK ŠAUSMAS KVADRĀTĀ" ???......., tad esam viņam pateicību parādā.........bet vispār....skumji, ka tik prasti jāpārdodas gan stendzeniekam, gan burkovskim, gan kreitusei, gan ērglim, gan..., gan..., NE VIENMĒR DARBOJAS = TUR , KUR NELĪDZ NAUDA, TUR VAR MĒĢINĀT AR LIELU NAUDU................ŠOREIZ......=NEKĀ.........
Astrīda
A
Vēl mazliet... te jāsaka paldies sabiedrības modrībai - ne miegainībai
Astrīda
A
Pat Stendzenieka kungm vajadzētu saprast, ka Ilzei Naglai ir taisnība, sestdien sakot, ka no sū..... pīrādziņu izcept nevar. Pirms tam viņa skatītājiem vēl atvaino'jās par necenzēta vārda lietošanu. Ja Stendzenieka kungs to nesaprata, pirms uzņēmās šī tandēma reklāmas vadību, tad nekāds lielais guru nav un nevar būt. Domāju, ka viņa reputācijai tas ir diezgan smags trieciens. Par tik lielu naudu tik niecīgi rezultāti--- ? Ceru, ka citu reizi sapratīs to, ka AŠ kavdrātā reklāmu uzņemties nevajadzētu. Bet ja tik labi maksā.... un nauda nesmird, tad jau pašu Sātanu arī var reklamēt
Vista Nedapista
V
Manuprāt, tas - CIETI, tomēr bija kļūda. Cik ilgi cietīsi, pietiek - pateica vēlētāji..! Un labi, ka tā...
Votsons
V
Nedrīkstēja reklāmā pieļaut tādas neprecizitātes kāda bija sižetā ar naudas šķidrumu tecēšanu, tas drausmīgi pazemoja tv skatītājus.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas