Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Ceturtdiena, 26. decembris
Megija, Dainuvīte, Gija

Tikai 6% pilsoņu atzīst, ka viņu izvēli vēlēšanās ietekmē politiskās reklāmas

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
nuja
n
Reklāma ietekmē gandrīz ikvienu, kaut vai zemapziņas līmenī. Vienalga kura - politiskā, vai preču un pakalpojumu. Ne velti amerikāņi, japāņi ,vācieši, franči u.c. tajā iegrūž miljonus un miljardus.Tie nav tie, kas izmet naudu vējā, ne par ko. Arī politiķi labi zina šo faktu. Cits jautājums - cik reklāma nosaka galīgo izvēli un cik stipra ir katra konkrētā cilvēka imunitāte un veselais saprāts ? Bet imunitāte ir daudz mazāka, nekā daudziem uzpūtīgajiem un par sevi dikti pārliecinātajiem liekas. Pr veselo saprātu vispār paklusēsim...
*
*
Pārējie visā nopietnībā domā ka lēmumus pieņem paši...
K-K
K
... Reklamu izpratne, saja hipertrofeta situacija, kad ir jabalso par savas kulturas tautas talako esamibu, patiesam noteiks gala iznakumu 11., un tadejadi, izskaustas tautas palikuso kopejo inteligences limeni! ... Sis velesanas nav tik daudz politiska ka eksistenciala izskirsanas - But vai nebut letinam sava zeme !!!! ... SOREIZ - KATRA VELETAJA izvele notiks zemapzinas speka, tiesi taja bridi, kad bus jaizvelk un jaizpild pareiza partijas velesanas lapina !!!! ... Lai musu balstais Dievins stav klat katram saja epifanijas bridi un dod padomu velet ar atjaunotu sirdsapzinu - ne pec citu reklamas padoma !!!!
Vienkārša recepte vienkāršai tautai
V
Balsojiet par jebko citu, tikai ne Saskaņas Centru, Zaļiem Zemniekiem un Šlesera neliešiem, un Latvija būs ārā no bedres!
tieši tā
t
prātīgs vīrs tagadējais prezidents, 14.09.2011 14:31 Vissakarīgākais prezidents ir Bērziņš. Kaut Dievs viņam dotu prātu , lai viņš par premjeru nenosauktu "nedzīvo",pusaizmigušo ,flegmātisko pīļknābilācikonsolidovski
ddt
d
Patiesībā tieši tie 6% ir cilvēki, kuri domā ar galvām, paši kontrolē, kas ar viņiem notiek, un spēj izdarīt apzinātu izvēli. Savukārt tie 94%, kas domā, ka reklāmas viņus neietekmē, ir īstais zombējamais aunu bars.
aunam ddt
a
tie 6% kontrolē uz kuru reklāmu blenzt un neko vairāk.
  • 2
  • 0
nebūsim muļķu bars!
n
Politiskās reklāmas 100% norāda, ka tauta tiek uzskatīta par domāt nespējīgu muļķu baru. Pievilinās atdot balsi, iegūs varu un tad atkal slauks to "muļķu baru". Bet tauta nav mūļķu bars un neuzķersies un blēžu trikiem.
Reklāma-muļķu un vientiešu ēsma
R
Jo uzbāzīgāka reklāma, jo lielāks draņķis tiek reklamēts. Tam jāiet ar līkumu. Labam un kvalitīvam ir labas atsauksmes un reklāma nav vajadzīga. Reklāma tikai piesārņo vidi un parazītiski notērē resursus.
Lasītāja
L
Politiskās reklāmas brošūrās, plakātos, uz namu sienām, radio un televīzijā, u.t.t. rada, rada pretīguma sajūtu un sliktu dūšu. Brošūras un bukletus, ko man iespiež rokās uz ielas, vai iemet pastkastē, tūlīt izmetu miskastē. Tā ir zemē izmesta nauda, ko varēja izlietot reāliem mērķiem sabiedrības labā. Labāk būtu palīdzējuši slimiem un pamestiem dzīvniekiem, vai nelaimē nonākušiem cilvēkiem.
Teodora
T
Hehehe.. kas Jums liek ņemt tās lapiņas, ko Jums spiež rokās uz ielas? Padalīšos pieredzē: Vienotības jaunieši bija nostājušies pie tuneļa izejas (pie Centrālās Stacijas Torņa pulksteņa) divatā, katrs no savas puses, tā kā lai neviens netiktu viņiem garām - un grūda savas lapeles. Es neapstājoties pateicu, ka no šīs lapiņas būs maz situma, kad Ašeradens atslēgs man apkuri un elektrību. Hehehe. Jaunietis apklusa un pat pāris solīšus atkāpās.
  • 1
  • 0
Maijaa
M
Vai nu mēs to atzīstam vai ne, reklāmas tomēr mūs ietekmē. Tamdēļ tik dāsni tiek apmaksātas.
Visiem Visiem Visiem
V
Vēlēšanas un vēlēšanu iecirkņi ir nopietna lieta un vieta priekš pilosoņa pienākuma izpildīšanas,nevis priekš šova,saprātīgas domāšanas,boikotēšanas,slapināšanā biksēs vai citādiem jokiem.Taupības nolūkos turpat parakstu vākšanu par 11.saeimas atlaisšanu. Latvijas vēlētāja "Svētais" manifests. Es (vārds uzvārds) garā vājš(a),nebūdams(a) pie pilna saprāta,bet gadu gadiem atrazdamies bezdievju boļševiku iedzītajā ārprātā un ar pilnīgi sagrautu izpratni par morāles pamatvērtībām ignorējot jebkādu vesalo saprātu esmu vienmēr balsojis(usi) un balsošu,kā sirsniņa vai kā nelietīga materiāla ieintresētība liks,par tiem pašiem vai tādiem pašiem jebkuru nacionalitāšu un politiski bandītisko nokrāsu liekuļiem,neliešiem,okupantiem,svoločiem,kangariem,izrijējiem vai tamlīdzīgiem morālajiem kropļiem un man līdzīgiem pamuļķīšiem neatkarīgi no tā kādā un ar kādu nosaukumu grupējumā (partija) tie būtu,jo jumts jau tāpat tiem visiem viens. Ņemiet bērniņi par labu un uzdziedāsim; Jauns(a) un traks(a) es esmu bijis(usi) Vecs(a) jo glups(a) nu palicis(kusi). Tral-lal-lā-Tral-lal lā Suns iekrita pagrabā. Datums.......................... Paraksts............................. Saglabāt priekš mazbērniem un mazmazbērniem notāra apstiprnātu un atvērt Latvijas un latviešu nācijas pilnīgas izzusšanas brīdī.Vēlams klāt psihiatra izziņu. Pirms pilsoņa pienākuma izpildīšanas šo tekstu izplatīt starp radiem,draugiem,paziņām un lai Dievs svētī Latviju.
Vita
V
Līdz apnikumam tās reklāmas! Ja iespaido, tad tikai un vienīgi negatīvi! Ar nepacietību gaidu to brīdi, kad tās ar varu uzspiestās riebeklības pazudīs un dzirdes un redzes lauka!
Nu bet protams
N
Cik cilvēku atzīs, ka pērk kaut kādu preci dēļ reklāmas? Arī varbūt 6%, bet tās reklāmas tomēr kaut kā nepazūd :)
boze
b
Tie reklamētāji dzīvo citā realitātē, tāpēc reklamēs arī tad, ja neviens neklausīsies! Pašiem par prieku!
  • 6
  • 1

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas