Kā pastāstīja Narvesen Personāla un komunikāciju departamenta direktors Andis Aleksandrovs, mazumtirdzniecības tīkls neplāno sekot šādam piemēram.
"Šādu plānu Narvesen nav, jo klients ir pirmajā vietā. Nevaru komentēt, kādēļ Plus punkts pieņēma šo lēmumu, taču jebkuru situāciju noteikti bija iespējams risināt citādi. Tas jebkurā gadījumā ietekmēs klientu plūsmu," skaidro A.Alekandrovs.
Arī SIA Maxima Latvija preses sekretārs Ivars Andiņš noraidīja versiju par apkalpošanas maksas ieviešanu.
"Vairumam pircēju finansiālais stāvoklis jau tā nav no spožākajiem, tāpēc apgrūtināt un saērcināt viņus ar kādu jaunu papildu maksājumu nav labi. Prognozēt, vai minētā uzņēmuma rīcība ietekmēs pircēju izvēli par labu citiem tirgotājiem, ir grūti, taču ekonomikas spiedīgās situācijas dēļ nav izslēgts, ka atsevišķi cilvēki tāpēc vien, lai pierādītu savu attieksmi, var izvēlēties šādu demonstratīvu soli par spīti tam, ka ieviestā apkalpošanas maksa nav visai augsta," uzskata I.Andiņš.
SIA Rimi Latvia vecākā sabiedrisko attiecību speciāliste Dace Valnere arī par analogas maksas ieviešanu izsakās noraidoši.
"Vismaz tuvākajā laikā neko tādu neesam plānojuši," piebilst D.Valnere. "Tieši klientu plūsmu varbūt arī neietekmēs, tomēr var mainīt pieprasījumu pēc minētajām preču grupām, proti, preses izdevumiem un mobilo sakaru priekšapmaksas kartēm, jo cena pircējiem joprojām ir ļoti būtisks preču izvēles kritērijs," akcentē D.Valnere.
Pērkot jebkuru preses izdevumu, Latvijas Loto biļetes, mobilo sakaru operatora Bite Latvija produktus, pircējam būs jāpiemaksā pieci santīmi.
Latvijas Preses izdevēju asociācijas vadītājs Ivars Zariņš iepriekš šādu rīcību vērtēja negatīvi, norādot, ka neizdevīguma dēļ mazumtirdzniecības tīkli nedrīkst uzlikt savu uzcenojumu. Jautājumus paredzēts skatīt Preses izdevēju asociācijas 25.maija sēdē.
Savukārt Konkurences padome likumu pārkāpumus minētajā uzņēmuma darbībā nesaskata.