Laika ziņas
Šodien
Apmācies
Rīgā +4 °C
Apmācies
Sestdiena, 28. decembris
Inga, Irvita, Ivita, Ingeborga

Zivtiņš velta kritiskus vārdus Jūrmalas caurlaižu sistēmai

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
Mariss
M
Sastregums bija visaas triis joslaas?
Mao
M
"30 km un 30 minuutes? Celies paari Babiites ezeram gumijas laivaa? Attalums caur Juurmalu vai pa apvedcelju ir gandriiz izdentisks." ------------------------- Mēs varam mērīties ar minūtēm, km un vēl sazin ko, bet tie kas brauc lieliski zin, ka ir gan līkums, gan lielāks laika patēriņš. Slokai, Kauguriem, Ķemeriem vai Smārdei jābrauc cauri tik un tā, atkarībā no gala maršruta Kurzemes jūrmalā. To zin ikviens, kurš tur brauc.
Mao
M
"Tāda problēma nokļūt uz apvedceļa ir labi ja 3-4 dienas gadā" ---------------------------------- Sezonā ir 3-4 vasaras mēneši, katrā no tiem ir 4 nedēļas nogales, katrā nedēļas nogalē ir 2 dienas. Kopā sanāk vismaz 24 dienas. Tad vēl ņemam klāt piektdienas un saulainas pavasara/rudens dienas.
march
m
Tāda problēma nokļūt uz apvedceļa ir labi ja 3-4 dienas gadā. Tas ir tikai tad, kad ir pirmā saulainā vasaras nedēļas nogale. Pat uz Jauno vilni nav nekādu problēmu. Tādēl nav jātaisa liels troksnis. Cita lieta, ka īsti loģiski tas caurlaižu punkts nav saplānots un tikšanu apvedceļa virzienā šādās reizēs tiešām prasītos vieglāku.
garrais
g
Nokļūt uz Jūrmalas apvadceļa varēja arī pa citiem ceļiem. Protams ne visur ir asfalts...
puha
p
tu atkal pļurini pirms esi noskaidrojis problēmu. Svētdien caurlaižu sistēma noštopēja visu satiksmi - arī iespēju nokļūt uz Jūrmalas apvedceļa.
Juha
J
30 km un 30 minuutes? Celies paari Babiites ezeram gumijas laivaa? Attalums caur Juurmalu vai pa apvedcelju ir gandriiz izdentisks.
Mao
M
Reāli sanāk aptuveni + 30 km un 30 min klāt. Ja jābrauc abos virzienos, tad Jūrmala pievāc no katra šāda braucēja apmēram stundu un 60 km. Tad jūrmalnieki varētu, piemēram, uz Kolku braukt caur Talsiem. Nav ko piesmirdināt tādas jaukas vietas kā Engure, Apšuciems, Bērzciems un citas jaukas Kurzemes vietas. Un, caurbraukšana, caur Roju un iebraukšana Kolkā arī, protams, par samērīgu maksu.
Juha
J
Precizee, kur es kljuudos? Vai arii kljuudaas mans pulkstenis?
Juha
J
Tu gribeetu investeet biznesaa, kas stradaatu, nuu maximaali 3-4 meneeshu gadaa? Un tas pie labas vasaras, bet reaali - 2-3 meenshi. Atbrauc uz savu kaapu ielu ziemaa. Nesatiksi nevienu cilveeku.
...
.
brauciet taču ar sabiedrisko transportu uz kruto jurmalas pludmali, kapec jabrauc visiem ar savam masinam?
Mao
M
"Caurlaides vajag, tas ir skaidrs. Es tikai briinos par tiem, kas te raud, ka uz Kurzemes maajeleem nabadzinjiem redz jaabrauc apkaart, nevis cauri Juurmalai. Labaak uz 50 braukt pusstundu, kaa uz 90 15 minuutes?" ---------------------------- Klau, vai tiešām domā, ka cilvēki nemāk rēķināt laiku, km un patēriņu? Piedevām vidējais ātrums, ja rēķinam pēc atļautā, arī apbraucot nekādi nesanāk 90 km/h.
sd
s
Marazms ir tajā apstāklī, ka rinda pēc caurlaidēm bloķē Vpils šoseju - 25% valsts teritorijas. Kamēr Jūrmalas dome šo problēmu neatrisinās caurlaides jāatceļ. punkts.
ES
E
Normālā pasaulē jebkura pilsēta sapņo, lai tajā apgrozās pēc iespējas vairāk viesu, jo tie ir papildus ienākumi veikaliem, kafejnīcām, viesnīcām, tā ir sakārtotāka vide un zemāks bezdarbs. Jūrmala nav normāla pilsēta, bet Rīgas guļamistaba, kurā galvenais- lai tās iemītniekus, kuri deklarējuši dzīvesvietu (un, tātad, arī nodokļus maksā) Jūrmalā, bet strādā Rīgā, nekas netraucētu. Un tāpēc, kā te raksta [march], "visapkārt Pumpuros visi ir par caurlaižu saglabāšanu..." Kāds tur brīnums, ka posmā Dubulti-Vaivari ir kādas trīs vietas, kur var paēst, turklāt samērs cena/kvalitāte nebūt nav tas labākais. Kāpu ielā visā tās garumā nav nevienas kafejnīcais. Nevajag jūrmalniekiem visu to burzmu, bet vajag klusumu, mieru un naudu, kas nāk pati no sevis.
zorge
z
jūrmala ir forša vieta, jo tā patīk krieviem (tā domā šlesers) un tās 2i mēri sēž jau cietumā. inovācijas ir tik sveša lieta, ka šiem vienīgais, kas atliek, kukuļot un izklaidēties pa cietumiem. Nav pat uz ASV jābrauc mācīties, ta pat pāri jūrai Zviedrijā, Stokholmā ir "pilsētas" darba dienas nodoklis, kuru kontrolē elektroniski. Uzliek šādu sistēmu un tik sūta rēķinus. Pie viena labi, jo, ja rēķini ies uz "turētāju" firmu, uzņēmuma vadītājs redzēs, kurš ne'dēlas nogalē skuķi vedis uz novaja volna ar dienesta mašīnu. diemžēl, lai latvijā sāktu izmantot tehnoloģijas ar mērķi padarīt cilvēku "nodokļu maksātāju" dzīvi vienkāršāku ir jānotiek kaut kam ārkārtējam, piemēram, visur pie varas ir jānāk gudriem cilvēkiem ( un tā ir utopija).

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas