Laika ziņas
Šodien
Apmācies

Dod zaļo gaismu Deglava pārvada konstrukciju balstīšanai

Pēc trešdien notikušās Būvniecības valsts kontroles biroja (BVKB) un Rīgas domes Satiksmes departamenta sanāksmes pieņemts lēmums uzsākt Augusta Deglava ielas pārvada siju balstīšanas darbus, aģentūrai LETA pavēstīja departamenta pārstāve Una Ahuna-Ozola. BVKB tika iesniegts darbu veikšanas projekts un BVKB izsniedza atļauju sākt sagatavošanās darbus, kas nepieciešami, lai veiktu atsevišķu pārvada siju atbalstīšanu uz turām.

Nepieciešamos stiprinājumus plānots uzstādīt līdz 20. maijam, pēc kā BVKB atkārtoti pārvadu apsekos un lems vai pār to ir iespējams pilnībā atjaunot satiksmi.

Vienlaikus sociālajos tīklos iedzīvotāji publicējuši vairākas fotogrāfijas, kurās redzams, ka nupat atjaunotās tilta margas daudzviet jau ir izdrupušas un deformējušās. Pēc Ahunas-Ozolas teiktā, pašreizējā izskatā margas pieņemtas ekspluatācijā netiks, un brīdī, kad atsāksies pārvada remontdarbi, tas tiks apsekots un būvniekiem tiks iesniegts konstatēto defektu saraksts, kuri viņiem būs jānovērš.

Kā ziņots, starp BVKB un Rīgas domi tika panākta vienošanās, ka būvniekiem līdz šīs nedēļas sākumam jāsagatavo četru Deglava tilta kolonnu stiprināšanas projekts.

Pilnīgai Deglava tilta atvēršanai satiksmei nepieciešams nostiprināt tā konstrukcijas, bet līdz tam būvdarbu veicējam jāizstrādā darbu veikšanas projekts un jāsaņem BVKB atļauja nostiprināšanas darbu veikšanai.

Augusta Deglava ielas pārvads pēc iekšlietu ministra Sanda Ģirģena rīkojuma satiksmei, izņemot gājēju un nemotorizēto transportlīdzekļu satiksmi, tika slēgts 25. aprīļa rītā.

4. maijā pēc nepieciešamo dokumentu izvērtēšanas BVKB, Deglava iela satiksmes pārvada projektētāja SIA Inženierbūve, Valsts policijas, Rīgas domes Satiksmes departamenta un SIA Rīgas satiksme pārstāvji vienojās no atjaunot sabiedriskā un operatīvā transporta kustību pār Augusta Deglava ielas satiksmes pārvadu.

Top komentāri

viadukts
v
Kaut kāda neglābjama un smagi atpalikušu papuasu valstele Eiropas vidū. Tā vietā lai vienkārši klusējot uzturētu savas valsts tiltus un tiltiņus kārtībā gan varas pārstāvji gan pārējie idioti uzcep daudzsēriju ažiotāžu un brēkā viens uz otra kā aizkautas cūkas. Laikam pa šiem pēdējiem 20 g. zaglīgajai Latvijas varai ir izkristalizējies "Smuki dirst nav malku cirst", kā galvenais vadmotīvs gan tautas debīlpolitiskajā apstulbināšanā gan bezjēgas parazitēšanas vai pat lielapjoma zagšanas piesegšanai. Attīstītas valstis savus simtiem tūkstošu tiltu remontē nepārtraukti un par to vai nu lokālo vai GPS infu bīda kad tie būs slēgti un kā apbraukt, nevis nedēļām debīlpolitisko priekš mērkaķiem. Lai mazāk traucētu satiksmi naktīs šādi remonti pieaug vairākārtīgi nekā dienā.
Smagie autobusi drīkst
S
vieglie auto - nedrīkst. Cik stulbam ir jābūt, lai kaut kas tāds tiktu nolemts
Vēlēšanas tuvojas
V
Kā citādi lai KAPI.LV izrādās?
Skatīt visus komentārus

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas