"Objekta pabeigšana dod mums iespēju nākamgad sākt Salu tilta rekonstrukciju, jo tagad satiksmei varēs daudz pilnvērtīgāk izmantot Dienvidu tiltu," atklāšanā sacīja Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs.
Lai atslogotu pilsētas centru no tranzīta plūsmas, kravas transports ērti varēs izmantot Dienvidu tiltu un tā maģistrālos pievadceļus, kā arī Austrumu maģistrāli, lai nokļūtu ostas teritorijā, pauda Satiksmes departamenta direktora pienākumu izpildītājs Krišjānis Peters.
Līdz ar Dienvidu tilta 3. kārtas pabeigšanu tranzīta plūsma Rīgā tiks nodalīta no galvaspilsētas centra, būtiski atvieglojot satiksmes plūsmu Krasta ielā un 11. novembra krastmalā, kā arī uz Salu tilta. Objekta būvniecības laikā tika izbūvēta jauna automaģistrāle – Jāņa Čakstes gatve, kā arī nobrauktuves no tilta līdz Ziepniekkalna ielai. Tāpat izbūvēti divi divlīmeņu šķērsojumi: Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas šķērsojums, kā arī Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas šķērsojums.
Atklāta konkursa rezultātā tiesības veikt būvdarbus ieguva pilnsabiedrība ACB, Tilts un Viadukts, kas nepilna pusotra gada laikā veica objekta izbūvi par 17 miljoniem latu. Saskaņā ar līgumu būvdarbi bija jāpabeidz līdz šī gada 31.oktobrim.