A.Čaunāns gan vairākkārt aicinājis domniekus paredzēt pretēju kuģošanas virzienu. Jau rakstīts, ka viņš gribēja sākt pasažieru pārvadājumus ar diviem koka kuģīšiem, taču sākotnējie noteikumi, kas noteica maksimālo laivu garumu astoņus metrus un patlaban pieļauto braukšanas virzienu, viņu no spēles izslēdza. Vēlāk gan tika pieļauta iespēja ar īpašām atļaujām kanālā kuģot arī garākām laivām.
Turpmāk pa kanālu Rīgas centrā varēs kuģot ikviens (izņemot ūdens motociklus) un tam nevajadzēs saņemt īpašu atļauju. Tas nozīmē, ka tūristus pa kanālu pārvadāt varēs arī uzņēmēja Aiņa Čaunāna kuģīši. Tik negaidītus grozījumus pretrunīgajos pilsētas kanāla kuģošanas noteikumos trešdien pieņēma Rīgas domes (RD) satiksmes komitejā. Noteikumi gan vēl jāapstiprina visiem deputātiem domes sēdē.Protestējot pret to, A.Čaunāns vērsās Reģionālās attīstības un pašvaldību lietu ministrijā, kura pēc noteikumu izvērtēšanas aicināja tos atcelt. Ministrija uzsvēra, ka visu kuģošanas līdzekļu satiksmes kārtību valsts iekšējos ūdeņos nosaka Ministru kabineta noteikumi un pašvaldībai ir tiesības noteikt tikai vietas, kurās kuģošanas līdzekļu vadītājiem ir aizliegts vadīt kuģošanas līdzekli, bet ne regulēt citus jautājumus. Tādēļ arī domē tika izstrādāti noteikumu grozījumi. A.Čaunānu tie apmierina un viņš jau tuvākajās divās nedēļās varētu nolaist ūdenī laivas un sākt tūristu pārvadājumus. RD sabiedrisko attiecību pārstāvis Dzintars Zaļūksnis gan tik optimistisks nav: "Grozījumi stāsies spēkā pēc mēneša. Līdz tam spēkā būs līdzšinējie, kas paredz speciālu atļauju izsniegšanu, bet mēs taču uz mēnesi netaisīsim speciālu komisiju atļauju izsniegšanai," viņš piebilst.