Viens zemās grīdas tramvajs Rīgai izmaksās aptuveni 1,8 miljonus
latu. Tas vienlaikus varēs pārvadāt 300 cilvēkus, tādējādi 20 jauno
tramvaju ietilpība būs lielāka nekā 40 esošajiem tramvaja
vagoniem.
Laikraksts gan arī norāda, ka infrastruktūras pielāgošana jaunajiem tramvajiem Rīgai izmaksās tikpat, cik to saražošana un piegāde, ja ne vēl vairāk.
Lai pilsēta spētu jaunos transportlīdzekļus uzņemt, jāpārveido kontakttīkli un pārmijas 6.tramvaja maršrutā Radio iela-Jugla, jāpārbūvē depo Brīvības ielā pie VEF tilta un turpat jāuzceļ jauns apkopes cehs. Projekta pasūtītājs Rīgas satiksme neatklāj pat aptuvenas jaunbūves izmaksas, vienīgi norāda, ka visi darbi notiek iepriekš paredzēto 100 miljonu latu ietvaros.
Visu Matīsa Arnicāna rakstu "Zemajiem tramvajiem jāceļ apkopes cehs" lasiet otrdienas Dienā vai sadaļā Šodien laikrakstā.