"Ja runā par sistēmu kopumā, tad mērķi nav mainījušies - tā ir pilnīgi atstrādāta Rīgas sistēma un doma piesaistīt citus operatorus. Pašlaik visreālākā sadarbība papīra biļešu lauciņā notiek ar Pasažieru vilcienu, tālāk mēs to attīstīsim," par nākotnes plāniem stāsta L. Benhems.
RS uzsver, ka e-talona izmaksas nav dārgas un tajā ir daudz plašāks pakalpojumu klāsts nekā Viļņā, kur sistēma ieviesta stipri lētāk. "Viļņas modelī faktiski ir ieviesta daudz aizsargātāka plastikāta kartīte nomaiņā iepriekšējai papīra kartītei un nekas vairāk," pārliecināts L. Benhems.
Arīdzan kontrolieru skaitu sabiedriskajā transportā nav plānots palielināt. "Cik viņu mums bija pirms tam, tik viņu ir tagad. Mēs nevaram prognozēt, kā tas būs turpmāk. Pašreiz mēs strādājam tādā līmenī, kā esam paskatījušies Eiropā. Ir kaut kāds apjoms starp 1-1,5% no kopējā pārvadājuma apjoma, ko vajadzētu pārbaudīt kontrolieriem. Ja viņi pārbauda vairāk, ieguldījumi ir lielāki, bet efektivitāte nepalielinās tieši proporcionāli. Ja ir mazāk, sākas otrs process, kad cilvēki nejūt, ka kontrole ir," stāsta L. Benhems.
(Komentāru lapas redaktora Paula Raudsepa un žurnālista Matīsa Arnicāna interviju ar L. Bemhenu lasiet šodien laikrakstā "Diena"!)