Atklājās, ka apmeklētājiem patiešām nākas gaidīt uz pieņemšanu vairākas stundas, dažkārt arī netiekot pie sociālā darbinieka. Lai saņemtu rindas kārtas numuriņu, cilvēki mēdz ierasties jau plkst. 6 no rīta. "Situācija nav normāla," sacīja O.Veidiņa. "Centra apkalpojamā teritorija ir ļoti liela un klientu skaits krietni pārsniedz vidusmēru, taču nav pieļaujami, ka no tā ir jācieš cilvēkiem, tostarp arī gados veciem un invalīdiem. Problēma ir jāatrisina pēc iespējas ātrāk!"
Lai rastu risinājumu, O.Veidiņa ceturtdien, 31. janvārī, sasauc operatīvo sanāksmi, kurā piedalīsies Labklājības departamenta Sociālās pārvaldes un Rīgas Sociālā dienesta amatpersonas.
Apsekojot teritoriālajos centrus Hanzas ielā 7, Pērnavas ielā 1, Ieriķu ielā 2b, Brīvības gatvē 266, Salnas ielā 2 un Dienas aprūpes centru Raunas ielā 64 un pārrunājot rindā gaidīšanas jautājumu ar apmeklētājiem, problēmas konstatētas netika, lai gan iestāžu darbinieki vērsa uzmanību uz to, ka kalendāro mēnešu sākumā apmeklētāju plūsma mēdz pieaugt sakarā ar daudzajiem iesniegumiem apkures rēķinu sakarā. Visi aptaujātie centru klienti – kopskaitā ap 50 – atzīmēja sociālo darbinieku laipno un pretimnākošo attieksmi.