Solodovs arī norādīja, ka Nacionālo elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) izvirzītie uzdevumi sabiedrības integrācijas jautājumā nav līdz galam saprotami. "Mani nepārliecina mērķis panākt, lai krievvalodīgie skatītāji sāktu skatīties kāda latviska kanāla vai medija pārraides," teica Solodovs.
Solodovs uzsvēra, ka var izveidot kvalitatīvus sabiedrības integrācijas jautājumiem veltītus raidījumus un programmas, taču, ja tie tiks pārraidīti kanālā, ko krievvalodīgie neskatās vai kura reitingi ir zemi, šī informācija savu mērķauditoriju tā arī nesasniegs.
Kā piemēru Baltijas mediju alianses valdes priekšsēdētājs minēja LTV7. Pēc Solodova teiktā, LTV7 it kā skaitās kanāls arī krievvalodīgajiem, bet nezin kāpēc šī kanāla ziņas krievvalodīgo vidū nav populāras. "Attiecīgi arī kanāla reitings ir zems un ir maza iespēja, ka šajā kanālā sabiedrības integrācijai veltīti raidījumi gūs skatītāju atsaucību," norādīja Solodovs.
Savukārt, piemēram, Pirmajā Baltijas kanālā (PBK), kas skatītāju vidū ieguvis stabilu popularitāti, pēc Solodova domām, sabiedrības integrācijas jautājumiem veltīti raidījumi garantēti sasniegtu mērķauditoriju.
"Lai sekmētu sabiedrības integrāciju, esam gatavi specifiskiem, krievvalodīgajai auditorijai domātiem raidījumiem dot vietu savos kanālos," teica Solodovs.
Par gatavību savos kanālos dot vietu krievvalodīgajai auditorijai domātiem raidījumiem Baltijas mediju alianse ir informējusi NEPLP. "Diemžēl pagaidām kvalitatīvu, sabiedrības integrācijai veltītu raidījumu pieteikumu vai piedāvājumu nav bijis," teica Solodovs.
Mediju holdings Baltijas mediju alianse dibināts 1997.gadā. Pašlaik tas ir viens no lielākajiem plašsaziņas līdzekļu koncerniem Baltijas valstīs. Nozīmīgākais Baltijas mediju alianses uzņēmējdarbības virziens ir televīzija.
Mediju koncernā ietilpst TV kanāli Pirmais Baltijas kanāls (PBK), REN TV Baltija, REN TV Igaunija, Pirmais Baltijas muzikālais kanāls, NTV Mir Baltic kā arī nedēļas laikraksti MK Latvija un ĢK Igaunija. Uzņēmuma struktūrvienības nodarbojas ar tās pārstāvēto TV kanālu izplatīšanu ciparu un kabeļoperatoru maksas tīklos un to interešu pārstāvniecību Baltijas valstīs. Koncernā ietilpst arī reklāmas pārdošanas kompānija Baltijas mediju reklāma.
Mediju koncernam Baltijā ir 11 struktūrvienības, tajās strādā vairāk nekā 200 speciālistu. Baltijas mediju alianses centrālais birojs atrodas Rīgā, bet pārstāvniecības - Viļņā un Tallinā.
Koncerns vienādās daļās pieder rīdziniekam Solodovam un Krievijas iedzīvotājam Aleksejam Pļasunovam.
Baltijas mediju alianses apgrozījums 2011.gadā bija 13,3 miljoni latu, kas ir par 19,5% lielāks nekā 2010.gadā. Uzņēmuma peļņa aizvadītajā pārskata gadā veidoja 43 000 latu.