Planšetdatori un to pakāpeniska ieviešana Latvijas skolās ir viens no līdzekļiem, kas palīdzētu šos mērķus sasniegt, norādīja R.Tukišs.
"Patlaban IZM gatavo stratēģiju, kas paredzētu pakāpenisku mācību procesa digitalizāciju. Pirmkārt, tā nozīmētu ieguldījumu digitālu mācību materiālu izstrādē, kas ļautu bērniem un vecākiem pakāpeniski atteikties no darba burtnīcu iegādes," stāstīja R.Tukišs. Viņš norādīja, ka pārejas posmā būtu pieļaujama bez maksas pieejamu materiālu drukāšana mācību darbam. "Otrkārt, tā nozīmētu skolotāju sagatavošanu darbam ar digitālajām tehnoloģijām. Un tikai treškārt būtu nepieciešams domāt par tehnisko nodrošinājumu katram skolēnam," sacīja R.Tukišs.