Laika ziņas
Šodien
Migla
Svētdiena, 13. oktobris
Irma, Mirga

Latkovskis: Nodokļu maksātājiem nav jāglābj dažu cilvēku neizdevies bizness

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
tomēr
t
Neizdevies bizness vai labi pārdomāta shēma?
aaaaa
a
A kā tad ar bankām!? un palidzibas planu tām!? Tas ari ir parreķinājies ar iespējām sektors, kas virtuali veido ekonomiku un tad TIPA jadod viniem nauda lai noturetu to virtualo murgu kas turpina augt un bazt pelnu kabatas........nelogiski
He he...
H
Vienotības meli, krāpšanās un nabagu aplaupīšana.... he he... Ir sasniegusi krietna ārzemju trillera līmeni.... hi hi... Jautājums tikai: vai visi aizbrauks prom no Latvijas turpinoties šim teroram; vai šo Vienotības sūdu čupu aizsūtīs vēstures mēslainē? ... ha ha...
  • 1
  • 1
drosi vien ka tie bija metalluzni
d
Neasaprotu kaa it kaa Vacijas uznemums uzstada Latvijaa kastveida stacinoros radarus, bet pasi Vacijaa tadus neuzstada. Tur ir mazi un uz kaata.
piekritu
p
Loti pareiza doma.
x factor
x
mani ari nav skaidrs,kapec radaru uzstadisana tika uzticeta privatai firmai,jebkura tacu ir saprotams,ka privats uznemums domas tikai ka palielinat savu pelnu,ta tacu nav bezpelnas organizacija,valstij pasai naudas it ka nav radaru uzstadisanai,bet taja pasa laika simtiem miljonu tiek iegruzti airbaltic kukuruznikos un pec tam to glabsana,tipiski latvijai
Vispār
V
Dažu cilvēku neizdevies bizness protams nav jāglābj, bet daļu radaru par pieņemamu cenu no maksātnespējas administratora gan var nopirkt.
OK
O
Paldies Latkovska kungam.Vai beidzot nevajag paziņot kas parakstīja līgumu ar valstij tik pazemojošiem noteikumiem. Līgumam noteikumus var uzstādīt tikai valsts.
Sjū
S
Tieši tā,tieši tā!!!
Jānis
J
Pārpirkt nedrīkst nekādā gadījumā!!!
Minka
M
Radaru konkursa nebija,šo afēru atļāvās ieviest abu meri Linda,kopā ar godmani,lai maksā ragā.
:o)
:
Lai abu meri mūrniece un pētersone - godmane no savas kabatas maksā par zaudējumiem, kas radušies dēļ viņu parakstītā līguma!
ko nu?
k
Ko darīt ja izrādās, ka nekādu zaudējumu nav bet ir vairāku simtu tūkstošu latu peļņa? izmaksāt to tavām nosauktajām personām?
  • 0
  • 1
Latweets
L
Interesanti uz ko Latkovskis velk?Es līdz šim no viņa neko citu kā sūrošanos neesmu dzirdējis. Iebildes no sērijas - būšot jāpērk auto jau izklausās pēc delīrija murgiem. Izklausās, ka Latkovskis vēlas jaunu konkursu, jaunus radarus, jaunas būdas un jaunus auto. Un tas jau ož pēc kaut kādu interešu bīdīšanas.
Vārds
V
Tu raksta beigas izlasi, gudriniek! Citēju: Pēc A. Latkovska domām Latvijā ir nepieciešami stacionārie radari, un ar to izvietošanu galvenokārt vietās, kur ir dzīva satiksme un gājēju plūsma, jānodarbojas CSDD. Iesākumā jāiegādājas neliels skaits stacionāro radaru, bet pēc tam darbība jāpaplašina, izmantojot noteiktu daļu iekasēto soda naudu
  • 3
  • 0
nu glābt biznesu nevajag
n
bet ja par puscenu varetu nopirkt, vai pat lētāk, turklāt jau uzstāditus. kur problēma? nav jau ari obligāti valstij jālauž, rīko izsoli uz vitronik mantas un līguma pārņemšanu ar lejupajošu soji, tad ja neviens nenopērk kādās 3 izsolēs tad cena jau ir smiekliga un valsts var pārņemt:) turklat izsolit var ne tikai līgumu un mantu, bet ari mazākus procentus kurš piedāvās par sadarbibu sav ņemt
Vernons
V
Vēstījums Latkovska oponentam! Būtu loģiski ja Valsts policija atvainotos par pieļautajām kļūdām un steidzīgi tās izlabotu. Piemēram, CSN 73. punktā "STOP" signāls paredzēts ar augšup paceltu roku un nekā savādāk! Normāli būtu ja "STOP" signāls auto aizmugurē arī būtu brīdinajuma signāls! Pagājušā gadsimta 60. gados Rīgā auto inspektori stāvēja uz ielas, ar hronometru rokā, un visiem tiem, kam virziena rādītājs bija ieslēgts mazāk par piecām sekundēm bija sods! Šodien Jūs esat veiksmīgi "nomērdējuši" tādu parādību, kā brīdinājumu signālu ieslēgšanu. CSN 70., 73. un 77. punkti ir miruši. Bet 118.4. vispār neeksistē! Iesaku vienmēr izskatot ceļu satiksmes negadījumus izdarīt atsauci uz CSN 4., 6. un 10. punktiem, lai izslēgtu jeb kādu divdomīgu notikumu traktējumu. CSN ir jāzina un jāpilda katram satiksmes dalībniekam, ne viss katram otram. Par ātrumu, kuru esat pārvērtuši par ienaidnieku ar saviem foto radariem, iesaku aizdomāties, ka patiesais ienaidnieks ir jeb kura ātruma samazinājums bez savlaicīgas informācijas. Tātad jāmaina domāšana, jāpilnveido ceļu satiksmes Noteikumi atbilstoši laikmetam un tehnikas progresam. Pirmais solis ko var izdarīt nekavējoties ir palielināt kravas automašīnām braukšanas ātrumu no 80 km/h līdz 90 km/h ārpu apdzīvotām vietām. Jo šai kategorijai jau ir ātruma ierobežotājs 90 km/h. To ka foto radari fiksē un Ls 10 uzliek par pirmo pārkāpto kilometru ir noziegums. Kolektīvi pastrādāts noziegums ir noziedzīga politika.
Fredis
F
Kad jau šādas cūcības notiek,vai nevajadzētu vēl vienu referendumu? Par radariem.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli

Politiskais faktors Miltons

Amerikas Savienoto Valstu Floridas pavalsti sasniegusī augstākās, piektās, kategorijas viesuļvētra Miltons posta ne tikai Floridu un ASV ekonomiku – Miltons un tā priekštece, kategoriju zemākā vie...

Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē