Viņš uzsver, ka potenciālais kandidāts satiksmes ministra amatam Uldis Augulis (ZZS) iepriekš pietiekami apņēmīgi esot veidojis komandu un sācis darbu satiksmes ministra amatā, tomēr īsti viņa veikumu nevarot novērtēt, jo amatā pavadītais laiks bijis pārāk īss. Pagaidām pret Auguli nekādu pretenziju nevarot būt un esot jāskatās, kā politiķis tiks ar darbiem galā.
Krūmiņš pozitīvi novērtēja izvirzītā Ministru prezidenta kandidāta Māra Kučinska (ZZS) ideju, ka, realizējot svarīgākus projektus, tos pārraudzīt varētu arī premjers, jo transporta jomā nereti esot projekti, kur iesaistītas divas vai trīs ministrijas, un, ja kāda ministrija ir nogaidoša, projekts nevirzās uz priekšu. Tas nozīmējot, ka tur, kur būs nepieciešami politiski lēmumi, tos varēs pieņemt ātrāk nekā tad, ja virzībai līdzi sekotu tikai satiksmes ministrs.
Kā skaidroja asociācijas vadītājs, vēl jau neesot skaidrs, vai ZZS pārziņā būs Satiksmes ministrija. Konfigurācijas valdības veidošanas procesā vēl esot iespējamas. Iepriekš Solvita Āboliņa (Vienotība) ir norādījusi, ka Satiksmes ministrija ir Vienotības bastions, līdz ar to vēl viss varot mainīties, skaidroja Krūmiņš.
Kā ziņots, Valsts prezidents Raimonds Vējonis (ZZS) pēc šodienas tikšanās ar iespējamo Vienotības premjera amata kandidātu Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisijas priekšsēdētāju Kārli Šadurski un Zaļo un zemnieku savienības (ZZS) nominēto premjera amata kandidātu Kučinski ir nolēmis uzticēt premjera pienākumus Kučinskim.
Kučinskis piedāvā būtiskas pārbīdes valdībā, paredzot, ka bez premjera amata ZZS saglabātu ietekmi arī Aizsardzības, Veselības un Zemkopības ministrijā, kurās turpinātu darboties līdzšinējie ministri - Raimonds Bergmanis, Guntis Belēvičs un Jānis Dūklavs. Bez šīm ministrijām ZZS nolūkojusi arī naudīgo Finanšu ministriju, kuras vadība varētu tikt līdzšinējai ekonomikas ministrei Danai Reizniecei-Ozolai, kā arī Satiksmes ministriju, šīs nozares vadībā atgriežoties Uldim Augulim.