Taču, ja uzņēmējs apzinās, ka, sākot, piemēram, košu krāsu piezīmju grāmatiņu izdošanu, par viņa klientiem varētu kļūt arī tie cilvēki, kuriem patīk izcelties ar krāsu palīdzību, viņš var riskēt un sākt ražot piezīmju grāmatiņas citās krāsās, paplašināt savu klientu loku un arī palielināt ieņēmumus."Ja uzņēmējs ir gatavs riskēt vēl vairāk un sākt ražot tādu produktu, kāda tirgū vēl nav, piemēram, piezīmju grāmatiņas ar citrona vai šokolādes smaržu un tehnoloģiju, kas ļauj ierakstīt tajās piezīmju grāmatiņas īpašniekam tīkamu frāzi vai mūziku, kas atskanētu, to atverot, viņa izredzes palielināt savus ienākumus ir vēl lielākas," uzsvēra Manns.Runājot par faktoriem, kas var palielināt uzņēmuma apgrozījumu, Manns arī uzsvēra, ka gan mārketinga efektivitāte, gan uzņēmuma apgrozījuma lielums ir atkarīgs no tā, cik komunikācijas un pārdošanas kanālu uzņēmums izmanto."Jo vairāk komunikācijas un pārdošanas kanālu uzņēmums izmanto, jo lielāks tā apgrozījums," uzsvēra mārketinga eksperts.Piemēram, izdevniecība savas grāmatas var pārdot ne tikai grāmatnīcā, bet arī izbraukuma tirdzniecībā pie sadarbības partneriem, kā arī savā birojā, savā interneta veikalā un īpašos grāmatu tirdzniecības automātos, ko var uzstādīt, piemēram, lielveikalos."Protams, ka viens vai divi no pārdošanas kanāliem nesīs lielāko ienākumu daļu, taču pat tad, ja pārējie pārdošanas kanāli veidos kaut vai pāris procentus no kopējā pārdošanas apjoma, tas ļaus uzņēmumam būt efektīvākam nekā viņa konkurenti," teica Manns.Manns ir mārketinga eksperts, izdevējs, ekonomisko zinātņu kandidāts, astoņu mārketingam veltīgu grāmatu autors, Krievijas izdevniecības "Manns, Ivanovs un Ferbers" līdzdibinātājs. Mārketingā darbojas kopš 1993.gada, strādājot gan Krievijas, gan citu valstu uzņēmumos.Visu interviju ar Mannu lasiet biznesa portālā "Nozare.lv" sadaļā "Viedokļi, intervijas".
Mārketinga eksperts: Lai pelnītu vairāk, uzņēmējam jāiziet no komforta zonas
Neviens nepateiks, cik daudz naudas uzņēmējs varēs nopelnīt ar jaunu produktu, - lai pelnītu vairāk, uzņēmējam ir jāiziet no komforta zonas un jāriskē, uzskata mārketinga komunikācijas praktiķis, septiņu mārketingam veltītu bestselleru autors un biznesa grāmatu izdevējs no Krievijas Igors Manns.Piemēram, ja uzņēmējs ražo melnas piezīmju grāmatiņas un to pārdošana sokas labi, viņš var neko savā biznesa dzīvē nemainīt un neriskēt.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.