Laika ziņas
Šodien
Viegls lietus
Rīgā +6 °C
Viegls lietus
Piektdiena, 27. decembris
Inita, Elmārs, Helmārs

Pavasaris: Kurš pazaudēja zudušo paaudzi?

Pievienot komentāru

0/1000 zīmes
ok
o
Bet kāds ir piedāvājums? Daudzi jau redz to pašu!
Lasītāja
L
Ir ļoti normāli, ja jaunieši dara visādas muļķības, un aķtīvi čivina par to, kā un kur es dabūju alkoholu, kā mēs iedzērām. Alkohols ir aizliegtais auglis un ir likusakarīgi, ka jauns cilvēks vēlas pārkāpt aizligumus, tas ir aizraujoši un tā vienmēr ir bijis. jautājums ir par ko citu, vai jaunieši vispār kādam šķiet vajadzīgi. Šķiet, ka mūsu sabiedrībā tas ir apgrūtinājums pieaugušajiem, budžetam un sabiedrībai kopumā -un tā patiešām ir peoblēma.
pīlādzis
p
Izlasīju līdz šai vietai "labākajās kašķīgo latviešu tradīcijās". Tālāk šim deģenerātam nav vērts tērēt laiku .
grāmatvedis
g
Mārtiņ, lai ko Jūs turpmāk darītu vai rakstītu, aizstāvētu vai noliegtu - sakārtojiet savu personisko rakstu valodu līdz kaut kādam pieklājības un cieņas līmenim pret to - šo pašu dzimto latviešu valodu. Nemežģieties nu ārā no sevis, jo patiesi skaistais valodā ir vienkāršība. Nekas vairāk. Jūs pārmetat vienaudžiem to, ka viņu izdarības realitātē un izpausmes virtualitātē ir vulgāras. Droši vien, bet tā ir pubertāte. Sliktāk ir tad, ja tā nesāk pāriet kaut kad pēc 20 gadu sasniegšanas. Un vēl - ļaujiet nu bērniem ar vecākiem pabūt vismaz vienu mēnesi vasarā... Pienāks laiks, sapratīsiet.
kauls
k
Problēma jau izglītības sistēmā arī no tā, ka ir tik daudz grāmatizdevēji, kurus lobē "augša". Ja PSRS laikos bija stabila mācību sistēma, tad tagad katru otro gadu metodi maina pēc jaunākiem standartiem.
catandita
c
Njaa... kārtējais piemērs, kur satiekas domājošs cilvēks (i.e., raksta autors) un sētas suņi (lielākā daļa komentētāju). Secinājums - par kādām pārmaiņām un uzlabojumiem gan varam runāt, ja pat pēc tik zolīda un precīzi formulēta raksta tiek rakstīti šadi komentāri? Aunu bars, fui!
:)
:
tā ko jaunakā anekdote? pavasaris un domājoš cilvēks, tulit pat koleģiem izstāstišu, vares visu pusdienslaiku smieties
  • 0
  • 3
micro
m
Kāda šķirba, kas ko raksta sociālos tīklos?! Vai amerikāņu jauieši raksta vairāk par vietējo kultūras pasākumu, vai tomēr par jaunā iPad iegādi un tiem pašiem tusiņiem. Tā arī es nesapratu, tas raksts ir par zudušo paaudzi vai aizstāvība Ķīlim ...
bite
b
iesaku puisim noslaucīt pienu no lūpām, izmācīties, pastrādāt šai dzīvē un tad "gudri" vāvuļot
tu, :) , esi nicināms lops.
t
:((((((((((((((((((((((((((((((
  • 0
  • 0
:)
:
tas nav piens, ķilis vienkārši tiko beidza
  • 0
  • 0
Barons Manteifels
B
Mārtiņš uzdod ļoti daudz jautājumu. Es īsi formulētu tā: Cik daudz "smadzeņu" 150 gadu laikā no Latvijas ir devušās prom, cik atgriezušās. Cik personību esam nostučījuši un aicinām stučīt vai tiesāt, cik esam gatavi pieņemt pārmaiņas... LV 20 gadu politika lielākoties bijusi jēla vai veģetējoša. Pats personiski esmu izteicsi domas un idejas politiķiem. Atbilde jau ir politiska, bet nekāda. Atbildes nav, jo nav rīcības. Starp citu - izglītības sfērā... Nesen dzirdēju faktu, ka latviešu jauniešiem esot ne tikai sliktas matemātikas, bet arī vājas latviešu valodas zināšanas [vārdu krājums]. To var dzirdēt. Pirms apmēram gada izteicu domu apspriešanai, ka lauku skolām varētu būt viens direktors uz trim, vies grāmavedis un viens saimiecības vadītājs. Nav nedz ēkas tik milzīgas, nedz skolnieku skaits tik pārpilnīgs. Ūja! Vēl šodien atceros, ko dzirdēju. Tātad labāk skolas slēgt... Mārtiņš pareizi saka: es varu nepiekrist Ķīlim vai Circenei, bet viņi DARA! Ko mēs gribam, ja mums netīk tie, kas dara? Man tīk...
tu, :) , esi nicināms lops.
t
:((((((((((((((((((((
  • 0
  • 0
Memory
M
Kāds ir rezultāts? A.Piebalgs arī darīja - un tagad ES komisārs, darīja N.Muižnieks - arī komisārs, izdarīs savu darbiņu R.Ķīlis - un arī komisāra krēslā Briselē dabūs? Prieks un lepnums par demokrātiju, ES un neo-liberālisma ideoloģiju?
  • 1
  • 0
Mūsu cerība
M
IR jaunieši! Tas pats ar mūzikas skolu sen novecojošo mācību metodi, kas pēc brīvvalsts atjaunošanās nav pamanījusi, ka laiki citi, ka demokrātija skolās nepieciešama kā svaigs gaiss, ka notis netiek izdotas, bet tiek spēlēts no 100-gadīgām, savu laiku nodzīvojošām "hrestomātijām", izdotām psrs, kurām laiks putēt arhīvu plauktos, latviešu bērniem NAV izdota neviena klavierspēles skola uz tautas dziesmu bāzes, nenormāla birokrātiskā administrācija katrā skolā un VISĀS augstākstāvošās instancēs ar nesamērīgi lielām algām, kas drudžaini turās pie visa vecā. Korupcija zeļ un plaukst ! Ne KM, ne KRIIC nav pamanījuši, ka milzis ir sabrucis, turpina runāt rožainas runas, kas reālai dzīvei nemaz neatbilst, vispār nav...Liela nauda tiek tērēta valsts apmaksātām skolā, lai skolotāji dzīvotu bada maizē, bet direktori celtu mājas, pirktu jaunas mašīnas, ko parāda vairāki PAR ZAGŠANU no darba atlaistie direktori ar skandāliem...Pensionāri administrācijās, kas drudžaini nevēlas NEVIENU pārmaiņu, jo NAV spējīgi uz neko. Jācer uz jauno Kultūras ministri, kas, kad iedziļināsies, iztaisīs pamatīgu ķirurģisku griezienu gan valsts, gan skolotāju, gan skolēnu labā !
Fiksais vēl
F
Izcils pētījums! Vislabāk patieso situāciju atspoguļo atzinums par sociālajos tīklos publicēto - kas musu jaunatnei ir būtisks. Un tas ir kroplās izglitibas sistēmas sekas. Žēl, ka neviens negrib saprast Ķīļa rakstito! PS. Atkārtošo vēl. Mācoties kopā ar saviem 3 bērniem mēģināju saprast, kur ir kļūda, kāpēc tik interesantas lietas, kas ir mums apkārt neizraisa bērnos interesi. Sāku pētīt un analizēt izglītības procesu kopumā. Daudzi draugi ar ģimenēm izceļojuši dzīvot citur Eiropā un sāku salīdzināt, kā mani bērni mācās šeit un kā draugu bērni mācās tur. Lielākais pārsteigums, ka bērni, kas mācās ārzemēs, negrib braukt mājās ( uz Latviju) jo GRIBAS mācīties, kamēr manējie ar nepacietību gaida brīvlaiku. Sāku salīdzināt mācību saturu un mācību procesu - tas radikāli atšķiras. Mēs mācām bērniem teoriju, kamēr citi teoriju apgūst tikai caur praksi un PAŠI izmēģinājumu, eksperimentu ceļā nonāk pie teorijas. Tie paši pieminētie somu bērni daudz mācibu vielas apgūst dabā, pilsētvidē, pētot, analizējot, rakstot secinājumus. SAVUS secinājumus, ne skolotāja uzspiestos! Diemžēl padomju pedagoģiskā izglītība vairs neatbilst šodienas demokrātiskas sabiedrības prasībām. Latvijas izglītības sistēma pamatā iznicina bērnā personību un ieaudzina tikai nepatiku pret mācību procesu kā tādu, jo VISS šis process ir pretrunā ar loģiku, dzīves prasībām un realitāti! Un šie starptautiskie pētijumi ir spilgts piemērs. Zīmīgi, ka izglītibai ir viens no lielākajiem budžetiem valstī, jautājums, kur paliek šie simti miljoni latu? Iegulst rijīgu un stulbu ierēdņu kabatās, kas vairāku desmitu gadu garumā tā pa lielam nav sapratuši (nav vēlējušies?) izglītības sistēmas problēmas?
vairis
v
nu jau tu ailaidi mežā, no padomju pedagoģiskās sistēmas te nekas nav palicis, musejie k;ā reiz cenšas sagrabstit no dažadu rietumvalstu pedagoģijām , bet nelaime jau tā ka sagrābsta no dažādām, un neveido kā vienotu vesalumu, ir fragmenti ar iedigļiem, bet ne vienots veselums ko varetu par izglitibu nosaukt
  • 0
  • 0
Namejs
N
Mārtiņ, labs! Tieši tā- paskatamies visi vispirms paši uz sevi!
var pusi atlaist
v
un gudrās lai strādā pēc lekciju principa
skolotājos gadiem
s
ņema tās, kas citur nespē'ja mācīties un diplomus meta pakaļ. Pāratestāciju, publisku!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gribam redzēt, kas māca mūsu bērnus.
Ojars
O
Vislabak man patika - "pārmaiņu fobija". Trapiens desmitniekaa!

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Dienas komentārs

Vairāk Dienas komentārs


Latvijā

Vairāk Latvijā


Pasaulē

Vairāk Pasaulē