Laika ziņas
Šodien
Daļēji apmācies
Rīgā +10 °C
Daļēji apmācies
Pirmdiena, 14. oktobris
Minna, Vilhelmīne

Kolektīvās iepirkšanās līderu ieņēmumi pusgadā - miljons latu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) šogad saņēmis divas oficiālas sūdzības un deviņas e-pasta vēstules par nebūšanām, kas saistītas ar kolektīvo iepirkšanos, Dienu informē PTAC pārstāve Ilze Žunda.Viena sūdzība bijusi par to, ka kolektīvās iepirkšanās portālā sniegtajā piedāvājumā iegādāties mēneša abonementu ar 50% atlaidi netika sniegta informācija, ka, lai izmantotu konkrēto pakalpojumu, vēl jāiegādājas arī sporta kluba klienta karte.

Šajā gadījumā konstatēts pārkāpums: maldinošs noklusējums komercpraksē, ko īstenojis attiecīgais pakalpojuma sniedzējs, kas šajā gadījumā nav portāls. Otra sūdzība bija par to, ka netiek atmaksāta nauda par preci, kas iegādāta ar kupona starpniecību un netika piegādāta.E-pastā visbiežāk minētas pretenzijas - nevar īstenot atteikuma tiesības, pārdevējs atsakās atmaksāt naudu, nav sniegta informācija par pakalpojuma sniedzēju (kolektīvās iepirkšanās portālā), par piedāvājumiem sniegta maldinoša informācija. Taču, kā norāda Žunda, arī tad, ja prece vai pakalpojums iegādāti ar šādu portālu starpniecību, patērētājam ir tiesības izvirzīt pretenzijas pārdevējam par preces vai pakalpojuma neatbilstību līguma noteikumiem un strīdus gadījumā vērties pēc palīdzības PTAC."Likumdošanā noteikts, ka interneta pirkumu var atgriezt 14 dienu laikā pēc tā izdarīšanas. Šo noteikti ievērojam. Tomēr izskatam arī vēlākus lūgumus un kopā ar partneri meklējam iespējamos risinājumus, ja cilvēks no sevis neatkarīgu apstākļu dēļ nevar pakalpojumu izmantot akcijā noteiktajā termiņā. Mums bijis gadījums (no kopumā vairāk nekā 200 akcijām), ka partneris vairs nespēj sniegt pakalpojumu. Šajā gadījumā atmaksājām naudu visiem, kas pakalpojumu nebija paspējuši izmantot," par savu pieredzi stāsta kolektīvās iepirkšanās portāla cherry.lv vadītājs Ģirts Slaviņš. Arī citylife.lv pārstāvji Dienai apgalvo, ka nevienu klienta sūdzību neatstāj bez ievērības un ir ne tikai gatavi atdot naudu par neizmantotu pakalpojumu vai nesaņemtu preci, bet pat pasniegt kādu dāvanu klientam, kas vīlies piedāvājumā.

Vadošo Latvijas kolektīvās iepirkšanās uzņēmumu ieņēmumi pirmajā pusgadā pietuvojušies miljonam latu.

"Latvijā daudzmaz nopietni spēlētāji ir kādi 5-6, tomēr pieļauju, ka dzīves realitāte liks šim skaitam samazināties. Konkurence portālu starpā patlaban ir ļoti asa, tas gan ne vienmēr nozīmē pietiekami kvalitatīvu piedāvājumu klāstu," akcentē "cherry.lv" vadītājs Ģirts Slaviņš.

Kolektīvās iepirkšanās portālu "TOP7" pēc ieņēmumiem 2011.gada pirmajā pusgadā ir "Citylife" - 848 828 lati, "Cherry" - 434 124 lati, "Perkamkopa" - 394 856 lati, "Deal24" - 177 080 lati, "Kopā lētāk" - 114 675 lati, "Superakcijas" - 113 042 lati, "Zizu" - 87 654 lati.

Visu rakstu lasi trešdienas laikrakstā Diena vai sadaļā ŠODIEN LAIKRAKSTĀ.

Uzmanību!

Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.

Seko mums

Seko līdzi portāla Diena.lv jaunākajām ziņām arī sociālajos tīklos!

Ziņas e-pastā

Saņem Diena.lv aktuālās ziņas e-pastā!

LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS

Vairāk LAIKRAKSTA DIENA PUBLIKĀCIJAS


Aktuāli


Ziņas

Vairāk Ziņas


Politika

Vairāk Politika


Rīgā

Vairāk Rīgā


Novados

Vairāk Novados


Kriminālziņas

Vairāk Kriminālziņas