Latvijas lapas mērķis ir spodrināt valsts tēlu un veicināt tās atpazīstamību ārvalstīs."Sociālie tīkli ir piemērots rīks labai valsts atpazīstamībai ārzemju auditorijā, turklāt Facebook ir lielākais no tiem un apvieno vairāk nekā miljardu lietotāju. Šajā vietnē atlasām un raidām pozitīvus notikumus no Latvijas dzīves, kas uzrunā tiklab latviešus, kā mūsu ārzemju sekotājus. Uzskatām, ka tas ir izmaksu ziņā efektīvākais darba veids, jo ar nelielu ieguldījumu sasniedz ievērojamu auditoriju," skaidro LI direktore Karina Pētersone.Sekotāju skaits Latvijas lapā pēdējo mēnešu laikā ir pieaudzis īpaši strauji, kas skaidrojams ar Rīgas kļūšanu par Eiropas kultūras galvaspilsētu, kā arī Olimpisko spēļu sākšanos Sočos. Tieši ziņas par Latvijas veiksmēm sportā un kultūrā gūst vislielāko rezonansi."Mēs apelējam arī pie patriotisma un lepnuma jūtām. Lai ziņas par Latviju izplatītos tālāk, liela nozīme ir tieši latviešu sekotājiem tepat un ārzemēs, jo viņi ziņas pārpublicē tālāk saviem draugiem. Tā mūsu "karstākās" ziņas sasniedz pat pusmiljonu lielu auditoriju," norāda Pētersone.Latvijas oficiālās Facebook lapas projekts tika uzsākts 2011.gada 25.septembrī, nedēļas laikā piesaistot pirmos 10 000 sekotājus.
Latvijas oficiālajai Facebook lapai 50 000 sekotāju
Otrdien, 18.februārī, Latvijas oficiālā Facebook lapa "If you like Latvia, Latvia likes you", kas radīta valsts pozitīva tēla veidošanai, saņēma savu 50 000 "fanu", portālu Diena.lv informēja Latvijas Institūta (LI) pārstāvis Krišjānis Ozols.Tādējādi "If you like Latvia, Latvia likes you" ir populārākā no valsts instūciju veidotajām vietnēm.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.