"Es no Aizkraukles braucu uz Rīgu un Aizkrauklē absolūti nekas neliecināja, ka vilcienam varētu būt kaut kādas problēmas. Kādas 15 minūtes bijām braukuši, pabraucām jau garām Skrīveru stacijai un pēkšņi vilciens apstājās, burtiski meža vidū. Ilgu laiku mums neviens neko neteica, kas notiek un tad pēkšni atskanēja skaļrunī, ka vilciens ir apstājies tehnisku iemeslu dēļ un nav zināms, kad turpinās ceļu," skaidroja aculieciniece.
Vilciens vairākkārt mēģinājis izkustēties, tomēr neveiksmīgi, un pēc aptuveni pusotru stundu ilgas stāvēšanas tika paziņots, ka vilcienu dzīs uz Skrīveru staciju, kur pasažieriem būs iespējams sagaidīt nākamo vilcienu.
"Vai tiešām vilciena mašīnisti ātrāk nevarēja konstatēt, ka ir kaut kādas tehniskas problēmas? Vai nevarēja uzreiz apstāties kādā stacijā, nevis pusotru stundu, es atvainojos, mīcīties meža vidū? Vajadzēja pamanīt laicīgi un apstādināt to vilcienu apdzīvotā vietā, lai vari steidzīgi saplānot savu tālāko ceļu," pauda sašutusī vilciena pasažiere.
Vilciena tehnisko problēmu iemesls pagaidām nav zināms, tomēr viens no minējumiem ir gultņa defekts, portālu Diena.lv informēja Pasažieru vilciena (PV) pārstāvis Andrejs Fiļipovs. Tāpat viņš norādīja, ka katru dienu mašīnisti pārliecinās par vilciena sastāvu kārtību, lai tie varētu doties reisā, tomēr neesot iespējams noteikt kļūmes, kas parādās brauciena laikā.
Zināms, ka vilcienā bijuši aptuveni 20 cilvēki, kuriem vajadzējis paspēt uz lidmašīnu. Šie pasažieri pārsēdināti vilcienā Aizkraukle – Rīga un Ogrē viņus sagaidījis PV norīkots autobuss.
"Ja Pasažieru vilcienam kaut kas ir atgadījies ar kavējumiem vai kā citādāk, tad vienmēr mēs esam nodrošinājuši ar mikroautobusu vai taksometru, vai kā citādāk, bet līdz šim laimīgā kārtā visi ir uz lidmašīnu paspējuši," sacīja A. Fiļipovs.