Pērn visvairāk iesniegumu Saeimai iedzīvotāji sūtījuši pa pastu un iesnieguši personīgi. Tradicionāli visvairāk iedzīvotāju vēstuļu saņēmusi Saeimas priekšsēdētāja Solvita Āboltiņa, kā arī frakciju un komisiju vadītāji.
2011.gada laikā Saeima saņēmusi iedzīvotāju iesniegumus vairāku sociālu akciju ietvaros. Latvijas Brīvo arodbiedrību savienības rīkotos akcijas laikā parlamentā ar iesniegumu vērsušies vairāk nekā 25 tūkstoši iedzīvotāju, lūdzot saglabāt priekšlaicīgas pensionēšanās iespēju. Tāpat Latvijas Veselības un sociālās aprūpes darbinieku arodbiedrības ierosinātajā vēstuļu akcijā Saeima saņēma vairāk nekā divus tūkstošus iedzīvotāju parakstītu iesniegumu saistībā ar situāciju veselības aprūpes jomā.
Aizvadītajā gadā iedzīvotāji aktīvāk izmantojuši Saeimas Apmeklētāju un informācijas centra pakalpojumus – centrā iegriezies 3471 apmeklētājs. Aizvien lielāku popularitāti gūst iespēja apmeklētāju centrā klātienē tikties ar Saeimas deputātiem un Saeimas amatpersonām, šo iespēju 2011.gadā izmantojušas 525 personas.
Iedzīvotāji pagājušajā gadā tāpat kā iepriekš aktīvi izmantojuši iespēju zvanīt uz Saeimas informatīvo tālruni. Iedzīvotāji pa telefonu visbiežāk vēlējušies uzzināt Saeimas deputātu un komisiju kontaktinformāciju, kā arī informāciju par parlamenta darbu.
Saeimas Apmeklētāju un informācijas centrs tika izveidots pirms trim gadiem, lai pilnveidotu parlamenta dialogu ar sabiedrību, kā arī veicinātu privātpersonu līdzdalību Saeimas darbā. Centra darbinieki sniedz uzziņas par parlamenta darbu, iespējām tikties ar Saeimas amatpersonām un apmeklēt Saeimas namu. Centra telpās var iepazīties arī ar informatīvajiem materiāliem un multimediju prezentācijām par Saeimu, tās vēsturi un darbu. Apmeklētāju centrā privātpersonas var iesniegt arī rakstveida iesniegumu Saeimai, kā arī uzzināt par iesnieguma virzību un atbildes sniegšanas termiņiem.