Projekts paredz vienīgā Baltijā vēsturiski saglabātā 600 mm šaursliežu dzelzceļa līnijas trases daļas rekonstrukciju un pagarinājumu 2,6 km, kā arī apsaimniekošanas ceļa, kas vienlaikus kalpos kā gājēju pastaigu un veloceliņš, izbūvi no Jūrmalas parka līdz Piedzīvojumu parkam Saules ielā. Vienlaikus projektā paredzēta vēsturisko ēku repliku izbūve Brīvdabas muzeja teritorijā (Mazirbes stacijas, Aizputes Depo ēkas, palīgēku – vagonu nojumes, kases, ogļu iekraušanas vietas, starpstacijas nojumes un gala stacijas izbūve pie Saules ielas).Projekta kopējās izmaksas ir aptuveni 1,7 miljoni latu, tai skaitā Eiropas Reģionālās attīstības fonda finansējums aptuveni 1,4 miljoni latu (85% no kopējām projekta attiecināmajām izmaksām) un valsts budžeta dotācija 77 tūkstošu latu apmērā, kā arī Ventspils pilsētas pašvaldībai jānodrošina finansējums 183 tūkstošu latu apmērā. Projektu plānots īstenot līdz 2010. gada 30. septembrim.
Ventspilī sācis kursēt Mazbānītis
Trešdien Ventspilī atklāta šaursliežu dzelzceļa līnija. Jaunās līnijas, Mazirbes stacijas, Pļavas stacijas un Aizputes Depo ēku repliku izbūve notika Eiropas Reģionālās attīstības fonda projekta "Vienīgā Baltijā vēsturiski saglabātā 600mm šaursliežu dzelzceļa, kā kultūrvēsturiska objekta attīstība: iekļaušana Ventspils transporta struktūrā un starptautiskā tūrisma apritē" ietvaros, kā arī ar Latvijas Dzelzceļa finansiālu atbalstu.
Uzmanību!
Pieprasītā sadaļa var saturēt erotiskus materiālus, kuru apskatīšana atļauta tikai pilngadību sasniegušām personām.